Αποστολέας Θέμα: 1o Roadshow για την Ελλάδα στη Νοτιοανατολική Ασία  (Αναγνώστηκε 961 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Oytopikos

  • ************
  • Γενικός συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 10715
  • Φύλο: Άντρας
  • สมน้ำหน้า
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 17.0 Firefox 17.0
    • Thailand
1o Roadshow για την Ελλάδα στη Νοτιοανατολική Ασία
« στις: Ιανουάριος 08, 2013, 01:08:58 πμ »
Σήμερα περισσότερο από ποτέ, τόσο οι κάθε είδους οικονομικές ή άλλες κρίσεις όσο και ο ανταγωνισμός σε διεθνές επίπεδο, έχουν δημιουργήσει νέες αυξημένες ανάγκες επικοινωνιακών δράσεων και ενεργειών marketing από τις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις. Η απαίτηση για απευθείας στόχευση σε δυνητικούς πελάτες με άμεσο αποτέλεσμα στο μικρότερο δυνατό χρόνο είναι όλο και εντονότερη.

Το 1ο Roadshow της Ελλάδας στη Νοτιοανατολική Ασία ανταποκρίνεται ακριβώς σε αυτή την απαίτηση. Σε 7 ημέρες, 3 χώρες, 3 πρωτεύουσες, 100 και πλέον buyers θα έρθουν για να συναντήσουν προσωπικά επιλεγμένους Έλληνες επιχειρηματίες και εκπροσώπους Ελληνικών προορισμών με στόχο τις άμεσες επιχειρηματικές συνεργασίες.

Η αγορά της Νοτιοανατολικής Ασίας

Ταϊλάνδη
66.720.153 πληθυσμό, πρωτεύουσα Bangkok με πληθυσμό 8.280.925.
Το 2010 πραγματοποιήθηκαν 5.338.127 υπερατλαντικά ταξίδια, με την Ευρώπη να είναι ο δεύτερος προορισμός (regional destination) μετρώντας 498.433 ταξίδια. (Πηγή Υπουργείο Τουρισμού και Αθλητισμού Ταϊλάνδης, 2012). Η Ταϊλάνδη είναι η 2η Ασιατική χώρα σε GDP. Περισσότεροι από 14.000.000 κάτοχοι πιστωτικών καρτών λαμβάνουν προσφορές για ταξίδια εξωτερικού σχεδόν κάθε μήνα. (πηγή Euromonitor, 2011)

Bangkok
Βιετνάμ
87.840.000 πληθυσμό, πρωτεύουσα Hanoi με πληθυσμό 6.500.000.
Το 2009 πραγματοποιήθηκαν περισσότερα από 3.780.000 ταξίδια σε προορισμούς του εξωτερικού (Πηγή: UNWTO). Το Βιετνάμ είναι η 6η Ασιατική χώρα σε GDP. Η ανάπτυξη του τουριστικού κλάδου (Outbound) υπολογίζεται στο 11% για το 2011. Στις τάσεις της αγοράς, όπως καταγράφονται, οι Βιετναμέζοι τουρίστες είναι περισσότερο πιθανό να επιλέξουν ακριβότερους προορισμούς, όπως η Ευρώπη ή οι Η.Π.Α. και αυτό φυσικά ως συνάρτηση του αυξανόμενου εισοδήματός τους (πηγή Euromonitor).

Hanoi
Μαλαισία
28.334.000 πληθυσμό, πρωτεύουσα Kuala Lumpur με πληθυσμό 1.674.621.
Για το έτος 2009 τα επίσημα στοιχεία καταγράφουν 7.125.000 outbound travellers (Πηγή: UNWTO). Η Μαλαισία είναι η 3η Ασιατική χώρα σε GDP. Ο αριθμός των outbound ταξιδιών προβλέπεται να αυξηθεί κατά 5% τα προσεχή έτη. Οι μεγαλύτεροι tour operators στοχεύουν σε καλύτερες τιμολογιακές πολιτικές και εκπτώσεις σε μία προσπάθεια να κερδίσουν το ολοένα και αυξανόμενο ενδιαφέρον για υπερατλαντικούς πολιτισμούς και χώρες (Πηγή: Euromonitor).

Kuala Lumpur
Το Προφίλ του Εξερχόμενου Τουρισμού από τη Νοτιοανατολική Ασία

    Η αλματώδης αύξηση της τουριστικής κίνησης από και προς τη Νοτιοανατολική Ασία είναι γεγονός. Πλέον οι αεροπορικές συνδέσεις βελτιώνονται συνεχώς, οι απευθείας πτήσεις από και προς Ασία αυξάνονται σταθερά, όπως αντίστοιχα και οι διασυνδέσεις εσωτερικού παρέχοντας ακόμη περισσότερη ευελιξία και δυνατότητες για τον ταξιδιώτη.
    Η προβλεπόμενη ανάπτυξη για την περιοχή της Νότιας Ασίας είναι 225% για την περίοδο 2010 -2030.
    Η μεσαία τάξη συνεχίζει και αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς (GDP growth) παράλληλα με το επίπεδο ζωής με αποτέλεσμα ο κλάδος του εξερχόμενου τουρισμού να παρουσιάζει ανοδικές τάσεις ειδικότερα για τις χώρες της Ταϊλάνδης, της Μαλαισίας και του Βιετνάμ.
    Οι περισσότεροι Ασιάτες συνεχίζουν και επισκέπτονται παραδοσιακούς προορισμούς της Ασίας (όπως το Χονγκ Κονγκ, την Σιγκαπούρη κλπ), όμως με την αύξηση των μεμονωμένων ταξιδιωτών (FIT) αποτυπώνονται καθαρές τάσεις για νέους προορισμούς και δραστηριότητες.
    Μεταξύ των προορισμών που επιθυμούν να επισκεφθούν βρίσκεται και η περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και φυσικά της Ελλάδας.
    Σύμφωνα με τις έρευνες της Mastercard International, οι Ασιάτες σήμερα διαφέρουν σημαντικά με τις προηγούμενες γενιές; έχουν υψηλότερη μόρφωση και μεγάλη εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες.
    Οι κάτοικοι της περιοχής της Νοτιοανατολικής Ασίας ταξιδεύουν προς την Ευρώπη την άνοιξη, κατά τις διακοπές του Νέου Χρόνου τους, τον Οκτώβριο και τον Δεκέμβριο. Στα μακρινά ταξίδια τους επισκέπτονται τις μεγάλες πόλεις μιας και αρέσκονται στα ψώνια, αλλά αγαπούν και πάρα πολύ τη φύση. Εκδρομές σε βουνά, ποτάμια, και γεωλογικές ομορφιές τους τραβά πολύ το ενδιαφέρον δεδομένου ότι τα βουνά αλλά και η ισορροπία γης και νερού συνδέονται και με την θρησκεία τους και την φιλοσοφία τους.

Στόχος
Στόχος του Roadshow είναι η άμεση επικοινωνία -με προσωπικές συναντήσεις- των σημαντικότερων τουριστικών γραφείων και οργανωτών MICE της Νοτιοανατολικής Ασίας (buyers) με ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις / ξενοδοχεία (suppliers / sellers), όπως και εκπροσώπους ελληνικών προορισμών. Τα workshops έχουν απώτερο σκοπό την έναρξη επιχειρηματικών συνεργασιών που θα ανοίξουν νέες αγορές και υπηρεσίες για δυνητικούς και υπάρχοντες πελάτες.

Το Πρόγραμμα
Οι χώρες της περιοδείας είναι η Ταϊλάνδη, το Βιετνάμ, και η Μαλαισία στις παρακάτω πόλεις

    Bangkok
    Hanoi
    Kuala Lumpur

http://traveldailynews.gr/columns/article/2456



thai.gr

1o Roadshow για την Ελλάδα στη Νοτιοανατολική Ασία
« στις: Ιανουάριος 08, 2013, 01:08:58 πμ »