Αποστολέας Θέμα: Ερωτήσεις για εισιτήρια-πρακτορεία-εκδρομές  (Αναγνώστηκε 207265 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος diamantis

  • ***
  • Μηνύματα: 533
  • Φύλο: Άντρας
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Chrome 15.0.874.121 Chrome 15.0.874.121
Απ: Ερωτήσεις για εισιτήρια-πρακτορεία-εκδρομές
« Απάντηση #285 στις: Νοέμβριος 29, 2011, 10:30:00 πμ »
 Δυστυχώσ σήμερα πρωί πήρα και προσπάθησα όσο πιο ευγενικά μπορούσα αλλά ο τρόπος που μου μίλησε ήταν πολύ υποτιμητικός σαν να είχε το αλάνθαστο. Το ωραίο είναι ότι πήρα στη  ***  μετά
την υποτιθέμενη τηλεφωνική επιβεβαίωση με το  travel planet, και έδωσα λογαριασμό για να ξεκινήσει η διδικασία επιστροφής των χρημάτων του εισιτηρίου με thai και έτσι
 τώρα έχω δώσει 1080 Σεπτέμβριο + 773 την Παρασκυή και δεν έχω εισιτήριο. Ωραία πράγματα...
 Εδώ πρέπει να αναφέρω ότι στη *** η διαφορά στον τρόπο που σε αντιμετωπίζουν είναι μέρα με την νύχτα σε σχέση με  travel planet όταν ρώτησα αν μπορω να μην μπω στην πτήση Πουκέτ Μπανκόγκ στη*** μου έιπαν τα σωστά όπωσ και ο ΜΑΙΚΟΑ οι άνθρωποι ήταν ενημερωμένοι ο πράκτορας της planet  επέμενε ακόμη και σήμερα ότι δεν σπάει το εισιτήριο και απεκάλεσε περίπου άσχετους αυτούς που με ενημέρωσαν από το φόρουμ. Για να δέτε πόσο προκλητικά μου μίλαγε παρόλο ξεπέρασα τον εαυτό μου σε ευγένεια.Συγνώμη για την φλυαρία μου αλλά θελω να ενημρώνονται όλοι στο σαιτ για τα στραβά των γραφείων  
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 29, 2011, 16:14:19 μμ από Oytopikos »

Αποσυνδεδεμένος MAIKOA

  • ***
  • Μηνύματα: 347
  • Φύλο: Άντρας
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 3.6.13 Firefox 3.6.13
Απ: Ερωτήσεις για εισιτήρια-πρακτορεία-εκδρομές
« Απάντηση #286 στις: Νοέμβριος 29, 2011, 15:06:07 μμ »
Δυστυχώσ σήμερα πρωί πήρα και προσπάθησα όσο πιο ευγενικά μπορούσα αλλά ο τρόπος που μου μίλησε ήταν πολύ υποτιμητικός σαν να είχε το αλάνθαστο. Το ωραίο είναι ότι πήρα στη  ***  μετά
την υποτιθέμενη τηλεφωνική επιβεβαίωση με' το  travel planet, και έδωσα λογαριασμό για να ξεκινήσει η διδικασία επιστροφής των χρημάτων του εισιτηρίου με thai και έτσι
 τώρα έχω δώσει 1080 Σεπτέμβριο + 773 την Παρασκυή και δεν έχω εισιτήριο. Ωραία πράγματα...
 Εδώ πρέπει να αναφέρω ότι στη *** η διαφορά στον τρόπο που σε αντιμετωπίζουν είναι μέρα με την νύχτα σε σχέση με το travel planet όταν ρώτησα αν μπορω να μην μπω στην πτήση Πουκέτ Μπανκόγκ στη***l μου έιπαν τα σωστά όπωσ και ο ΜΑΙΚΟΑ οι άνθρωποι ήταν ενημερωμένοι ο πράκτορας της planet  επέμενε ακόμη και σήμερα ότι δεν σπάει το εισιτήριο και απεκάλεσε περίπου άσχετους αυτούς που με ενημέρωσαν από το φόρουμ. Για να δέτε πόσο προκλητικά μου μίλαγε παρόλο ξεπέρασα τον εαυτό μου σε ευγένεια.Συγνώμη για την φλυαρία μου αλλά θελω να ενημρώνονται όλοι στο σαιτ για τα στραβά των γραφείων  
Ήταν  η δουλειά μου,   πολλές  φορές τους έπαιρνα τηλέφωνο και τους  έκανα επιπλήξεις για τα λάθη που έκαναν.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 29, 2011, 16:14:53 μμ από Oytopikos »
Να είμαστε πάντα όλοι   καλά  !!

Αποσυνδεδεμένος travelplanet24

  • *
  • Μηνύματα: 1
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Chrome 15.0.874.121 Chrome 15.0.874.121
Απ: Ερωτήσεις για εισιτήρια-πρακτορεία-εκδρομές
« Απάντηση #287 στις: Νοέμβριος 29, 2011, 15:51:11 μμ »
Αγαπητέ diamantis,

Προσπαθήσατε να κάνετε διαδικτυακή κράτηση εισητηρίων μέσω της ιστοσελίδας μας την Παρασκευή, η οποία δεν ολοκληρώθηκε από εσάς. Το «δεν ολοκληρώθηκε από εσάς» αναφέρεται στο ότι προχωρήσατε μέχρι το τελαυταίο βήμα και δεν πατήσατε το πλήκτρο της κράτησης. Όπως είναι λογικό, αν δεν πατήσετε το πλήκτρο της κράτησης και δεν αποδεχθείτε τους Όρους Χρήσεις & Προϋποθέσεις δεν υφίσταται θέμα κράτησης. Για την ακρίβεια, το σύστημα αποθηκεύει τα στοιχεία που είχατε εισάγει στο προηγούμενο βήμα και τίποτα παραπάνω. Άρα, δε γίνεται αποστολή email επιβεβαίωσης κράτησης, εφόσον δεν έχετε κάνει κράτηση.

Εσείς, λοιπόν, χωρίς να έχετε ολοκληρώσει την κράτηση (λόγω του ότι είδατε ότι μπορείτε να κάνετε και κατάθεση σε τράπεζα), προχωρήσατε σε κατάθεση με αιτιολογία «ΠΛΗΡΩΜΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ». Όπως καταλαβαίνετε δε μπορούσαμε να γνωρίζουμε σε ποιο αεροπορικό εισητήριο αναφέρεστε, ούτε και πώς να σας καλέσουμε, καθώς δεν είχαμε τα στοιχεία σας.

Στη συνέχεια, επικοινωνήσατε μαζί μας τηλεφωνικά την ίδια μέρα για να επιβεβαιώσετε ότι έχουμε δει την κατάθεσή σας. Εκεί έγινε λάθος από εμάς γιατί ενώ είδαμε κανονικά την κατάθεσή σας και την προκράτηση, δεν ελέγξαμε αν ο μόνος λόγος για τον οποίο είναι «προ-κράτηση» και όχι κράτηση είναι η μη κατάθεση των χρημάτων ή συμβαίνει κάτι άλλο.

Από την Παρασκευή το απόγευμα δεν ξαναεπικοινωνήσατε με εμάς, αλλά αντίθετα ζητήσατε συμβουλή από το συγκεκριμένο forum. Ο κάθε χρήστης εδώ δε μπορεί να γνωρίζει όλο το ιστορικό της επικοινωνίας μας. Εμάς μας ξανακαλέσατε τη Δευτέρα το απόγευμα!

Τη Δευτέρα, λοιπόν, η υπεύθυνη σας είπε ότι θα σας επιστρέψει άμεσα τα χρήματά σας πίσω, ενώ εναλλακτικά σας βρήκε πτήση με 916€ με 1 στάση (και όχι με 2 που ήταν η προηγούμενη κράτηση που θέλατε να πραγματοποιήσετε).

Δεν καταλαβαίνουμε γιατί συνεχίζετε ένα θέμα το οποίο ξεκίνησε από εσάς και που συνεχίστηκε με δική μας παράλειψη για την οποία σας δώσαμε άμεσα λύση και σε εναλλακτικό εισιτήριο – αν σας ενδιέφερε – και σε άμεση επιστροφή των χρημάτων σας.

Για το θέμα του «non-show» που ρωτούσατε, ο κανόνας λέει ότι αν δεν εμφανιστείς στο 1ο μέρος της διαδρομής, ακυρώνεται το εισητήριό σου ως non-show. Εξαρτάται από την εκάστοτε αεροπορική αν θα προχωρήσουν το αίτημα του πελάτη ή όχι. Κατ’ εξαίρεση ικανοποιήθηκε το αίτημά σας από την αεροπορική. Εμείς οφείλουμε να μεταφέρουμε στους πελάτες μας το γενικό κανόνα και να προσπαθούμε για κάτι καλύτερο όταν έχουμε στα χέρια μας μια συγκεκριμένη κράτηση – την οποία δεν είχαμε.

Κλείνοντας, αν επιθυμείτε να σας επιστραφούν τα χρήματα, ξεκινάμε διαδικασία επιστροφής άμεσα. Το θέμα αυτή τη στιγμή όμως είναι ότι δεν επιθυμείτε να σας επιστραφούν τα χρήματα, αλλά μας απειλείτε κάνοντας αναφορά σε δικηγόρους να σας δώσουμε ένα εισιτήριο που κοστίζει 1200ευρώ στην τιμή των 700. Ένα εισιτήριο που δεν κλείσατε ποτέ, γιατί δεν πατήσατε το πλήκτρο της κράτησης ποτέ. Το θέμα για εμάς έχει λήξει. Δεν τίθεται θέμα εξυπηρέτησης πλέον. Για να μην αναφερθούμε στους χαρακτηρισμούς σας για την εταιρείας μας και το προσωπικό μας, τους οποίους συνεχίζετε.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας τηλεφωνικά για οποιαδήποτε διευκρίνηση.

Αποσυνδεδεμένος diamantis

  • ***
  • Μηνύματα: 533
  • Φύλο: Άντρας
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Chrome 15.0.874.121 Chrome 15.0.874.121
Απ: Ερωτήσεις για εισιτήρια-πρακτορεία-εκδρομές
« Απάντηση #288 στις: Νοέμβριος 29, 2011, 19:51:21 μμ »
 Σήμερα προχώρησα σε καταγγελία στην Γ.Γραμμαατεία καταναλωτή  καθώς πιστεύω ότι επειδή στην τηλεφωνική κλήση που έκανα αμέσως κανείς δεν με ενημέρωσε για την μη κράτηση.αδαεν ξέρω την κατάληξη έτσι η αλλιώς η ζημιά για εμένα έγινε καθώς δεν μπορώ να ξαναπάρω το παλιό εισιτήριο με thai το οποίο ζήτησα εγώ να ακυρωθεί μετά την κλήση που με άφησαν να καταλάβω όυι έχω εισιτήριο.

Αποσυνδεδεμένος Oytopikos

  • ************
  • Γενικός συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 11003
  • Φύλο: Άντρας
  • สมน้ำหน้า
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 8.0 Firefox 8.0
    • Thailand
Απ: Ερωτήσεις για εισιτήρια-πρακτορεία-εκδρομές
« Απάντηση #289 στις: Νοέμβριος 30, 2011, 08:27:28 πμ »
Νομίζω ότι πρέπει να είμαστε πιο προσεκτικοί στους χαρακτηρισμούς μας .

Αυτό το γράφω σαν συμβουλή.Καλύτερα να γίνεται ένας ώριμος διαλογος παρά αφορισμοί.

Ιδιαίτερα όταν εμείς κρυβόμαστε πίσω από ένα nick-name και βάλουμε κατά μιας εταιρίας επώνυμης.

Χαίρομαι που το συγκεκριμένο γραφείο πήρε θέση και δημόσια.

Θα ήθελα ν'αναφέρω μόνο ότι όπως και παλαιότερα έχω προσπαθήσει να εξυπηρετήσω άλλα μέλη ως προς τις συναλλαγές τους με το συγκεκριμένο γραφείο , επειδή διατηρώ ένα δίαυλο επικοινωνίας, έτσι προσπάθησα και με το μέλος diamantis.

όταν του ζήτησα τον κωδικό κράτησης μου είπε ότι τον περιμένει σε μέιλ.

Του ανταπάντησα οτί αυτόν ήδη τον έχει αφού εμφανίζεται κατευθείαν στην οθόνη με την κράτηση.

Εκεί κάπου καταλάβαμε και οι 2 ότι δεν έχει κράτηση ...

Στην συνέχεια δημοσιοποίησε το θέμα χωρίς δική μου ενημέρωση (δικαίωμα του)

Αυτό που μέμφομαι είναι οι χαρακτηρισμοί οι οποίοι και διαγράφονται ...

Πιστεύω ότι η μη εξοικειωση με ον-λάϊν συστημα κρατήσεως ήταν η πηγή του προβλήματος.

Τώρα αν υπήρξε ασχημη αντιμετώπιση από την εταιρία ή απο υπάλληλο της νομίζω ότι οι συνομιλίες καταγράφονται ...


Αποσυνδεδεμένος diamantis

  • ***
  • Μηνύματα: 533
  • Φύλο: Άντρας
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Chrome 15.0.874.121 Chrome 15.0.874.121
Απ: Ερωτήσεις για εισιτήρια-πρακτορεία-εκδρομές
« Απάντηση #290 στις: Νοέμβριος 30, 2011, 09:24:04 πμ »
Αισθάνομαι την ανάγκη να απολογηθώ λοιπόν,αφουύ στην Ελλάδα πρέπει να αποδικνύεις ότι δεν είσαι ''ελέφαντας''.Ολλα τα αεροπορικά εισιτήρια μέχρι σήμερα τα έκλεινα με ένα γραφείο στο Λουτράκι και μου έδειναν το εισιτήριο
τυπωμένο ενώ το έστελναν και στο e-mail μου μήπως και το χάσω.Πρώτη φορά έκλεισα από άλλο γραφείο επειδή μέσω του φόρουμ (εδώ πρέπει να πω ότι αισθάνομαι πολύ τυχερός που βρήκα το φόρουμ και άτυχος που δεν το είχα ανακαλύψει νωρίτερα.Εχω βοηθηθεί πάρα πολύ και ευχαριστώ όλους  όσους με βοήθησαν και συνεχίζουν), βρύηκα και το skyscaner  με το οποίο άρχισα σε καθημερινή βάση να ενημερώνομαι για τίς τιμές πτήσεων.Την Παρασκευή 25.11 είδα την προσφορά  και αμέσως πήγα σπίτι και τηλεφώνησα στο συγκεκριμένο γραφείο εκεί με ενημέρωσαν πως πρέπει να γίνει με ίντερνετ.Επειδή κάρτα προπληρωμένου χρόνου είχε λήξει 4 μέρες πρίν και 13.48 δεν προλάβαινα να πάω να βγάλω νέα είδα ότι γίνονταν μέσω τραπέζης.Ηταν η πρώτη φορά που έκανα κάτι τέτοιο και μόλις η κατάθεση έγινε επειδή είδα ότι δεν ολοκληρώθηκε όπωσ γίνεται με κάρτες,εχω αγοράσει μόλις 4 φορές με κάρτα, πήρα αμέσως τηλέφωνο για να επιβεβαιώσω την κράτησή μου.Εχοντας στην οθόνη του υπολογιστή μου την απόδειξη κατάθεσης ενημέρωσα τον υπάληλο και βρήκα εκείνη την ώρα ότι η κατάθεση ήταν δική μου. Αμέσως μετά του διάβασα αναλυτικά την προσφορά και με βρήκε στο σύστημα. Εκεί είναι και το κρίσιμο σημείο.Δεν πρέπει ο εξειδικευμένος υπάλληλος να μου πεί ότι είναι σε στάδιο προκράτησης  και να με οδηγήσει πως θα ολοκληρωθεί η διαδικασία.Μετά έγινε η συζήτηση αν μπορώ η όχι να μην πάρω την πτήση Πουκέτ -Μπανκόγκ.Είχα δηλαδή το εισιτήριο προχωρήσαμε σε επόμενο στάδιο.Εγώ πήρα τηλέφωνο για επιβεβαιώσω την κράτησή μου.Το γραφείο λειτουργεί  09.00-17.30 την Παρασκευή εργαζόμουν ( προπονητής τένις) μέχρι τις 19.30 άρα είχαν κλείσει.Τό Σάββατο έφυγα 06.30 για λόγους εργασίας ήμουν σε άλλη πόλη 150 χιλ μακριά και επέστρεψα 23.30.Το ίδιο και υην Κυριακή .Τη Δευτέρα είχα πρωί εργασία και επέστρεψα σπίτι 14.30 περίπου. Μάλλον δεν το αμέλησα αλλά ήμουν βέβαιος πως είχα εισιτήριο και δεν ανησυχούσα.Τους τηλεφώμησα και τότε 'εμαθα για πρώτη φορά ότι δεν έχω εισιτήριο και πως λειτουργεί το σύστημα.Δεν είναι δική τους ευθύνη αυτή η ενημέρωαη να γινόταν όταν τηλεφώνησα για επιβεβαίωση την Παρασκευή.Πιστεύω εδώ ότι εγώ έχω κάθε δικαίωμα να είμαι άσχετος και είμαι και δεν το έκρυψα Την Τρίτη τηλεφώνησα ξανά προσπαθώντας μήπως λόγω του λάθος μπορούσς η αεροπορική να μου ξαναδώσει την ίδια προσφορά.Ενας πολύ ευγενής υπάληλος μου έδωσς την εντύπωση πως πραγματκά έκανε προπάθεια αλλά δεν γινόταν .Τότε μου πρότεινε το
εισιτήριο 919 ευρώ που έχει επιστροφή μέσω Κουάλα Λουμπούρ/Πρώτον είναι ακτιβότερο. 2 φτάνει αργότερα Πουκέτ 22.30 ενώ το δικό μου 29.40
3 έχει 23.30 άφιξη ντόχα 8.15 αναχ. ενω είχα 23,15 αφιξη αν 1,20 .Επομένωσ είναι για τα δικά μου δεδομένα χειρότερο.Εγώ ήθελα επιστροφή μέσω Μπανκόγκ.Αυτή την επιστοφή δεν την επέλεξα την Παρασκευή γιτί ήθελα μπανκογκ όταν είχε 773 και άφιξη 19.40 Πουκέτ και θα το πάρω τώρα? Γιαυτό δεν το πήρα.Σήμερα τρέχει προσφορά το ίδιο εισιτήριο που έχασα την  Παρασκευή αλλά με 995 ευρώ ας μου το δώσουν λοιπόν στην τιμή της Παρασκευής να το πάρω. Οχι ότι δεν θέλω να ταξιδέψω και τα κάνω αυτά για πλάκα.

Αποσυνδεδεμένος diamantis

  • ***
  • Μηνύματα: 533
  • Φύλο: Άντρας
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Chrome 15.0.874.121 Chrome 15.0.874.121
Απ: Ερωτήσεις για εισιτήρια-πρακτορεία-εκδρομές
« Απάντηση #291 στις: Νοέμβριος 30, 2011, 09:30:05 πμ »
Αυτό είχα την Παρασκευή ενώ τη Τρίτη μου είπαν πως σεν μπορούν να μου
το ξαναδώσουν προσφορά αφού δεν τπάρχει πλεόν η πτήση. Να η πτήση σήμερα που ξαναβγήκε ας μου την δώσουν λοιπον τιμή Παρασκευής και την παίρνω αμέσως
 
   
Αναχώρηση › 24 Δεκεμβρίου 2011
997,69 €Τελική Τιμή   
Αρ.Πτήσης    Αθήνα
Eleftherios Venizelos (ATH)
Πουκέτ
Πουκέτ (HKT)
QR 477    18:25    — 20h 15min    →    19:40    Στάσεις: 2   Λεπτομέρειες   

   
Επιστροφή › 8 Ιανουαρίου 2012
Αρ.Πτήσης    Πουκέτ
Πουκέτ (HKT)
Αθήνα
Eleftherios Venizelos (ATH)
TG 224    21:40    — 24h 45min    →    17:25    Στάσεις: 2   Λεπτομέρειες   


    Πουκέτ (HKT)   
21:40 08/01/2012    Μπανγκόκ (BKK)   
23:05 08/01/2012
  Τύπος Αεροσκάφους: Airbus A330-300     Θέση: Economy Standard (S)     Απόσταση καθίσματος: 86 cm        Αριθμός πτήσης: TG 224   
Διάρκεια αναμονής για επόμενη πτήση: 09:30
    Μπανγκόκ (BKK)   
08:35 09/01/2012    Ντόχα (DOH)   
11:50 09/01/2012
  Τύπος Αεροσκάφους: Boeing 777-300ER     Θέση: Economy Standard (H)     Απόσταση καθίσματος: 84 cm        Αριθμός πτήσης: QR 613   
Διάρκεια αναμονής για επόμενη πτήση: 01:40
    Ντόχα (DOH)   
13:30 09/01/2012    Αθήνα - Eleftherios Venizelos (ATH)   
17:25 09/01/2012
  Τύπος Αεροσκάφους: Airbus A320-100/200     Θέση: Economy Standard (H)     Απόσταση καθίσματος: 84 cm        Αριθμός πτήσης: QR 476   

 

Αποσυνδεδεμένος diamantis

  • ***
  • Μηνύματα: 533
  • Φύλο: Άντρας
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Chrome 15.0.874.121 Chrome 15.0.874.121
Απ: Ερωτήσεις για εισιτήρια-πρακτορεία-εκδρομές
« Απάντηση #292 στις: Νοέμβριος 30, 2011, 13:17:17 μμ »
Μόλις πριν από λίγο έσκασε προσφορά στο ίντερνετ 773 ευρώ σχεδόν ίδιο εισιτήριο και κατόπιν τηλεφωνικής  συνεννόησης με
με το τράβελ πλάνετ μου το έκλεισαν και λύθηκε το πρόβλημα.Σήμερα η εξυπηρέτηση ήταν υποδειγματική και το αναφέρω γιατί
 δεν θέλω να πιστέψει κάποιος ότι είχα κάτι προηγούμενο με κανένα γραφείο.

Αποσυνδεδεμένος diamantis

  • ***
  • Μηνύματα: 533
  • Φύλο: Άντρας
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Chrome 16.0.912.63 Chrome 16.0.912.63
Απ: Ερωτήσεις για εισιτήρια-πρακτορεία-εκδρομές
« Απάντηση #293 στις: Ιανουάριος 03, 2012, 07:51:37 πμ »
 Υπάρχει με quatar για τον Απρίλιο 700 ευρώ, Αθήνα  Μπανκόγκ το εξής..

 
14:00 ATH – 07:45 BKK
1 stop DOH
13h 45 (+1)
09:15 BKK – 18:15 ATH
1 stop DOH
13h
Details
Or book with:Qatar Airways 700 €|Viva! Travel 700 €|Pamediakopes 700 €|travelplanet24.com 700 €|myHellas 700 €
700 €
youbookit

BOOK
Checked12 min ago
   Εχει λίγες ώρες πτήσεων και φτάνει νωρίς  δίνοντας την ευκαιρία για να γυρίσει κανείς την πόλη ενώ η επιστροφή φτάνει την ίδια ημέρα.είναι ότι καλύτερο θα μπορούσα να βρω.Θα ήθελα τις γνώμες σας τι λέτε να περιμένω μήπως το κατεβάσει λίγο αργότερα η εταιρία η  να το πάρω τόσο νωρίς??

Αποσυνδεδεμένος Yannis

  • **
  • Μηνύματα: 118
  • Φύλο: Άντρας
  • Good things happen when you pay attention.
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • MS Internet Explorer 6.0 MS Internet Explorer 6.0
Απ: Ερωτήσεις για εισιτήρια-πρακτορεία-εκδρομές
« Απάντηση #294 στις: Ιανουάριος 03, 2012, 08:41:06 πμ »
Νομίζω είναι καλύτερα να περιμένεις λιγάκι, έχει ακόμι χρόνο για τον Απρίλιο, με 700 έκλεισα εγώ για τώρα τον Ιανουάριο  Θεσ/νίκη-ΒΚΚ-Θεσ/νίκη
Good things happen when you pay attention.

Αποσυνδεδεμένος zweet

  • *
  • Μηνύματα: 15
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Chrome 16.0.912.75 Chrome 16.0.912.75
Απ: Ερωτήσεις για εισιτήρια-πρακτορεία-εκδρομές
« Απάντηση #295 στις: Ιανουάριος 09, 2012, 00:55:51 πμ »
καλησπερα! να ρωτησω μηπως εχει τυχει να ταξιδεψει καποιος με την κινεζικη εταιρια? εχω κανει κρατηση και εχει αναμονη 16 ωρες στο αμστερνταμ και καμποσες ωρες στην κινα στην επιστροφη, εκει θα μας δωσουν δωματιο απο την αεροπορικη?

Αποσυνδεδεμένος diamantis

  • ***
  • Μηνύματα: 533
  • Φύλο: Άντρας
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Chrome 16.0.912.75 Chrome 16.0.912.75
Απ: Ερωτήσεις για εισιτήρια-πρακτορεία-εκδρομές
« Απάντηση #296 στις: Ιανουάριος 11, 2012, 13:01:26 μμ »
 Εδώ θα ήθελα να δώσω και μια πληροφορία για τους λιγότερο έμπειρους σε θέματα ηλεκτρονικών κρατήσεων. Για πρώτη φορά είπα να κάνω τσέκ ιν μέαω ίντερνετ και αποδείχθηκε πολύ εύκολη διαδικασία.Και το '' κερασάκι ήταν ότι υπήρχε δίπλα στην  μπίζνες ειδικό κιόσκι για ίντερνετ στέκ ιν και ενω στην οικονομική θέση περίμεναν κανα 20 λεπτο εγώ είχα μπροστά μου 1 άτομο και μου έδωσαν και πρίμιουμ με την κάρτα επιβίβασης και πέρασα σε πολύ μικρότερη σειρά έλεγχο διαβατηρίων γλυτώνοντας πολύ ώρα ορθοστασίας και αναμονής.Κάντε τσέκ ιν στο ίντερνετ θα γλυτώσετε ταλαιπωρία.....

Αποσυνδεδεμένος zografos

  • ***
  • Μηνύματα: 579
  • Φύλο: Άντρας
  • LIFE IS A JOURNEY...BRING AN OPEN MIND!!
  • OS:
  • Mac OS X Mac OS X
  • Browser:
  • Safari 5.0.2 Safari 5.0.2
Απ: Ερωτήσεις για εισιτήρια-πρακτορεία-εκδρομές
« Απάντηση #297 στις: Ιανουάριος 11, 2012, 14:34:52 μμ »
Εδώ θα ήθελα να δώσω και μια πληροφορία για τους λιγότερο έμπειρους σε θέματα ηλεκτρονικών κρατήσεων. Για πρώτη φορά είπα να κάνω τσέκ ιν μέαω ίντερνετ και αποδείχθηκε πολύ εύκολη διαδικασία.Και το '' κερασάκι ήταν ότι υπήρχε δίπλα στην  μπίζνες ειδικό κιόσκι για ίντερνετ στέκ ιν και ενω στην οικονομική θέση περίμεναν κανα 20 λεπτο εγώ είχα μπροστά μου 1 άτομο και μου έδωσαν και πρίμιουμ με την κάρτα επιβίβασης και πέρασα σε πολύ μικρότερη σειρά έλεγχο διαβατηρίων γλυτώνοντας πολύ ώρα ορθοστασίας και αναμονής.Κάντε τσέκ ιν στο ίντερνετ θα γλυτώσετε ταλαιπωρία.....
δάσκαλε...δώσε μας τα "φώτα"σου ;D
IT'S NOT WHERE YOU ARE FROM,IT'S WHERE YOU ARE AT...

Αποσυνδεδεμένος MAIKOA

  • ***
  • Μηνύματα: 347
  • Φύλο: Άντρας
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 3.6.13 Firefox 3.6.13
Απ: Ερωτήσεις για εισιτήρια-πρακτορεία-εκδρομές
« Απάντηση #298 στις: Ιανουάριος 11, 2012, 15:22:34 μμ »
καλησπερα! να ρωτησω μηπως εχει τυχει να ταξιδεψει καποιος με την κινεζικη εταιρια? εχω κανει κρατηση και εχει αναμονη 16 ωρες στο αμστερνταμ και καμποσες ωρες στην κινα στην επιστροφη, εκει θα μας δωσουν δωματιο απο την αεροπορικη?
Όχι δεν ταξίδευσα, αλλά θα σου πώ για το ξενοδοχείο..
Κάποτε έδιναν σχεδόν όλες οι αεροπορικές εταιρείες, τώρα συμβαίνει το αντίθετο λόγω κρίσης.
Τι θα κάνεις;  Προτού κάνεις κράτηση να πάρεις την αεροπορική εταιρεία και να τους ρωτήσεις (ζήτα τον προϊστάμενο κρατήσεων) και εάν σου πεί ναι, τότε ζήτα του να σου γράψει την έγκριση μέσα στο εισιτήριο (θα του πείς κάνω την κράτηση και σε ξαναπαίρνω Κε  προϊστάμενε για να σου δώσω τον κωδικό της κράτησης,  για να βάλεις  την έγκριση μέσα).
Μην σου πεί το όνομά μου είναι αυτό και εντάξει, διότι όταν πάς στο αεροδρόμιο και ζητήσεις ξενοδοχείο θα σου πούνε το θέλουμε γραπτώς διότι δεν βλέπουμε πουθενά έγκριση και με προφορική εντολή δεν δίνουμε τίποτα
.
Να είμαστε πάντα όλοι   καλά  !!

Αποσυνδεδεμένος jame1926

  • *
  • Μηνύματα: 23
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Firefox 3.5.3 Firefox 3.5.3
Απ: Ερωτήσεις για εισιτήρια-πρακτορεία-εκδρομές
« Απάντηση #299 στις: Ιανουάριος 14, 2012, 15:38:16 μμ »
Παιδια καλησπερα ειμαι καινουριος στο φορουμ. Ταιλανδη παω δευτερη φορα και λεω να παω απο bkk στο bali. Εχετε να προτεινετε καμια αεροπορικη φθηνη εκτος airasia.