Καλώς ήρθες επισκέπτη , παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε
thai.gr
Οκτώβριος 02, 2014, 05:19:46 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
 
  Αρχική   Φόρουμ   Βοήθεια Αναζήτηση Ημερολόγιο Χάρτης Μελών Σύνδεση Εγγραφή chat greeklish Radio  
Σελίδες: [1]   Κάτω
  Εκτύπωση  
Share this topic on FacebookShare this topic on Del.icio.usShare this topic on DiggShare this topic on Reddit Θέμα: Ταξίδι με αεροπλάνο: Αυτά που πρέπει να ξέρετε  (Αναγνώστηκε 3453 φορές)
0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
thailandgr
Γενικός συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 7957



Activity
59.23%

OS:
Windows XP Windows XP
Browser:
Firefox 3.0.6 Firefox 3.0.6


WWW
« στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 17:22:31 μμ »
Πάνω « προηγούμενο επόμενο » Κάτω

Το αεροπλάνο αποτελεί ένα ασφαλές μέσο μεταφοράς.
Στην εποχή μας τα αεροπορικά ταξίδια έχουν αυξηθεί δραματικά σε όλα τα κοινωνικά στρώματα και ομάδες πληθυσμού.

Για τους περισσότερους ανθρώπους δεν δημιουργείται οποιοδήποτε ιδιαίτερο πρόβλημα κατά το αεροπορικό ταξίδι.
Σε διάφορες ομάδες ασθενών χρειάζεται εξέταση της κάθε περίπτωσης ξεχωριστά.

Σε άτομα με ή χωρίς πρόβλημα υγείας, είναι δυνατόν να λαμβάνονται μέτρα που καθιστούν το ταξίδι ασφαλέστερο,
περισσότερο άνετο και ευχάριστο.

Σήμερα όλο και περισσότερο, οι γιατροί ερωτούνται από τους ασθενείς και τις οικογένειες τους για συμβουλές,
προφυλάξεις και προληπτικά μέτρα σχετικά με αεροπορικά ταξίδια. Η ανάγκη για τέτοιες συμβουλές αυξάνεται συνεχώς.

Οι λόγοι της αύξησης της ανάγκης για συμβουλές στον τομέα αυτό είναι πολλοί.
Μερικοί από αυτούς είναι η αύξηση των ταξιδιών, η αύξηση του προσδόκιμου επιβίωσης, η μεγαλύτερη ενημερότητα
του κοινού για θέματα υγείας, η αύξηση των ασθενών με χρόνιες ασθένειες που λαμβάνουν θεραπεία,
οι ασθενείς που ταξιδεύουν για μετάβαση σε κέντρα άλλων χωρών για θεραπεία και το μεγαλύτερο ποσοστό
επιβίωσης ασθενών από ασθένειες που απειλούν τη ζωή.

Μπορούμε να εξετάσουμε μια σειρά από μέτρα που μπορούν να βοηθούν τόσο αυτούς που είναι υγιείς όσο
και εκείνους που έχουν πρόβλημα υγείας. Πρέπει όμως να τονίσουμε από την αρχή ότι είναι ο γιατρός
που μπορεί να δίνει τις καλύτερες και τις πλέον πρόσφατες συμβουλές για την κάθε περίπτωση ξεχωριστά.

Μερικές βασικές αρχές που δυνατόν να βοηθούν και τις οποίες θα μπορεί ο καθένας ανάλογα με την περίπτωση
του να εξετάζει με το γιατρό είναι οι ακόλουθες:


1. Φάρμακα


Οι ασθενείς που λαμβάνουν φάρμακα, πρέπει να μεταφέρουν όλα τα φάρμακα τους στην προσωπική αποσκευή
που θα έχουν μαζί τους στην καμπίνα.
Να προβλέπουν να έχουν αρκετή ποσότητα όλων των φαρμάκων τους για όλη τη διάρκεια του ταξιδιού.
Είναι καλύτερα να έχουν μεγαλύτερες ποσότητες για το ενδεχόμενο καθυστέρησης επιστροφής.
Είναι αναγκαίο να ρωτούν το γιατρό τους κατά πόσο η δοσολογία θα αλλάξει λόγω αλλαγής των χρόνων φαγητού και ύπνου στον προορισμό τους. 

2. Αναγνώριση

Οι ασθενείς όπως οι διαβητικοί ή οι επιληπτικοί,  είναι καλό να έχουν μια ιατρική ταυτότητα (τύπου Medic Alert)
για σκοπούς άμεσης αναγνώρισης της ταυτότητας τους, της πάθησης και του θεράποντος ιατρού.
Είναι καλό να υπάρχει και το τηλέφωνο του προσωπικού γιατρού ούτως ώστε σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης
να είναι δυνατή η επικοινωνία μαζί του.

Επίσης μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά χρήσιμο εάν ο ασθενής μεταφέρει μαζί του μια λίστα με τα φάρμακα,
τις δοσολογίες και τις ώρες χορήγησης των φαρμάκων που λαμβάνει.

3. Η αφυδάτωση


Ο αέρας στα αεροπλάνα είναι ξηρός.
Τα αλκοολούχα και τα καφεϊνούχα ποτά, προτιμότερο είναι να αποφεύγονται.
Αντίθετα το νερό σε ικανοποιητικές ποσότητες βοηθά εναντίον της αφυδάτωσης.

4. Πόνος στα αυτιά

Τα άτομα που αισθάνονται πόνο κατά την πτήση μπορούν να μασούν μαστίχα ή να καταπίνουν συχνά.
Ορισμένα αποσυμφορητικά φάρμακα όπως η ψευδοεφεδρίνη, εάν ληφθούν πριν από την επιβίβαση στο αεροπλάνο,
μπορούν να βοηθήσουν.

5. Αλλαγή χρονικής ζώνης (jet lag)

Τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων που συνοδεύονται από αλλαγές χρονικής ζώνης, συνοδεύονται από αποδιοργάνωση
του βιολογικού μας κύκλου.
Για την αντιμετώπιση του δυσάρεστου αυτού φαινομένου τα ακόλουθα βοηθούν:

    * Καλός ύπνος ικανοποιητικών ωρών πριν από την αναχώρηση
    * Αποφυγή μεγάλης κατανάλωσης αλκοόλ
    * Ισοζυγισμένα γεύματα και αποφυγή υπερφαγίας
    * Άσκηση, στο μέτρο του δυνατού, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού
    * Αποφυγή χρήσης υπνωτικών χαπιών. Εάν είναι απαραίτητα, να περιορίζεται η χρήση τους στο ελάχιστο δυνατό, για μόνο λίγες μέρες
    * Προσαρμογή το ταχύτερο στη νέα ζώνη χρόνου ακολουθώντας τον τοπικό ρυθμό για τα γεύματα και για ύπνο
    * Η μελατονίνη είναι δυνατόν να βοηθά αλλά δεν πρέπει να λαμβάνεται χωρίς τη συμβουλή του γιατρού

6. Θρόμβωση και πνευμονική εμβολή

Ακόμη και οι υγιείς άνθρωποι μπορεί να υποστούν θρόμβωση των ποδιών μετά από πτήσεις μακράς διάρκειας.
Για την αποφυγή του σοβαρού αυτού προβλήματος, το περπάτημα όποτε είναι δυνατό κατά το ταξίδι στο αεροπλάνο,
οι ασκήσεις τεντώματος και άλλες ενώ ο επιβάτης κάθεται όπως επίσης και οι ειδικές κάλτσες στα πόδια,
είναι δυνατόν να συμβάλλουν στην πρόληψη της θρόμβωσης στα κάτω μέλη

7. Οξυγόνο

Ορισμένοι ασθενείς χρειάζονται οξυγόνο. Στις περιπτώσεις αυτές, είναι αναγκαίο να ειδοποιείται η αερογραμμή εκ των προτέρων.
Μπορεί να διευθετηθεί η παροχή οξυγόνου προς τον ασθενή από το εξοπλισμό του αεροπλάνου.
Πρέπει επίσης να γίνονται οι διευθετήσεις παροχής οξυγόνου για μετά την αποβίβαση.
8. Καταδύσεις

Άτομα που κάνουν καταδύσεις πρέπει να περιμένουν 12 έως 24 ώρες μετά την τελευταία τους κατάδυση για να
ταξιδέψουν με αεροπλάνο.
Νωρίτερα αυτό είναι επικίνδυνο.

9. Καρδιοπάθειες

Ασθενείς που έχουν υποστεί έμφραγμα μυοκαρδίου χωρίς επιπλοκές δεν πρέπει να ταξιδεύουν με αεροπλάνο
εάν δεν περάσουν τουλάχιστο τρεις εβδομάδες από το καρδιακό επεισόδιο.

Στις περιπτώσεις που το έμφραγμα συνοδευόταν από επιπλοκές, θα πρέπει να περάσουν τουλάχιστο έξη εβδομάδες
για να εξεταστεί μαζί με το θεράποντα γιατρό η δυνατότητα αεροπορικού ταξιδιού.

Επίσης η πτήση μπορεί να μην ενδείκνυται για ασθενείς με ασταθή στηθάγχη, σοβαρή,
αποσταθεροποιημένη καρδιακή ανεπάρκεια, ανεξέλεγκτη υπέρταση, σοβαρές αρρυθμίες ή παθήσεις των βαλβίδων.
Ασθενείς που έχουν υποστεί καρδιαγγειακό επεισόδιο δεν πρέπει να ταξιδεύουν με αεροπλάνο εάν δεν περάσουν
τουλάχιστο δύο εβδομάδες και μόνο εάν ο γιατρός τους κρίνει ότι μπορούν.

10. Διαβήτης

Οι ασθενείς με διαβήτη πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί για αεροπορικά ταξίδια μεγάλων αποστάσεων
ή όταν πρόκειται να αλλάζουν ζώνες χρόνου.

Η προσαρμογή των ελέγχων γλυκόζης αίματος, η χορήγηση της ινσουλίνης και άλλων φαρμάκων,
το ωράριο των γευμάτων χρειάζονται προσοχή κατά το ταξίδι και στον προορισμό.
Στους ασθενείς με διαβήτη τύπου 1 (ινσουλινοεξαρτώμενος) επιβάλλεται περισσότερος προγραμματισμός και προσαρμογή.

Οι διαβητικοί πρέπει να έχουν μαζί τους στην καμπίνα όλα όσα χρειάζονται για το ταξίδι.
Εάν παίρνουν ινσουλίνη πρέπει να έχουν μαζί τους τις βελόνες, τις σύριγγες, πετσετάκια αλκοόλης.
Επίσης πρέπει να έχουν μαζί τους τη συσκευή μέτρησης γλυκόζης αίματος.

Μαζί με τα φάρμακα τους για το διαβήτη πρέπει να έχουν μαζί τους τους και αντιβιοτικά,
αντιδιαρροϊκά, φάρμακα κατά της ναυτίας και γλυκαγόνη.

Είναι απαραίτητο να έχουν μια ιατρική ταυτότητα τύπου Medic Alert,  στην οποία εκτός από το όνομα τους,
να αναγράφεται η πάθηση, το όνομα, το τηλέφωνο και η διεύθυνση του θεράποντος γιατρού.
Επίσης είναι καλό να έχουν μια λίστα με όλα τα φάρμακα που παίρνουν και τις δοσολογίες τους.

Επιπρόσθετα οι διαβητικοί ασθενείς είναι καλό να έχουν μαζί τους κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους,
μικρά σνακ, ζάχαρο σε κύβο ή φακελάκια, χυμό σε ατομική συσκευασία για να μπορούν να αντιμετωπίζουν
ένα ενδεχόμενο επεισόδιο υπογλυκαιμίας.

11. Εγκυμοσύνη

Οι έγκυες γυναίκες είναι καλύτερα να μην ταξιδεύουν αεροπορικώς όταν κοντεύει η αναμενόμενη μέρα του τοκετού.
Πολλές αερογραμμές ζητούν πιστοποιητικό από το γιατρό για την αναμενόμενη μέρα γέννησης.

Ο στόχος είναι να αποφευχθεί το ενδεχόμενο ενός τοκετού κατά την πτήση.
Το παιδί στη μήτρα της μητέρας του, δεν κινδυνεύει κατά την πτήση λόγω μείωσης του οξυγόνου διότι η εμβρυϊκή
αιμοσφαιρίνη δεσμεύει περισσότερο οξυγόνο προστατεύοντας έτσι το παιδί από μια ενδεχόμενη πτώση του οξυγόνου.

Οι γυναίκες με εγκυμοσύνη που παρουσιάζουν επιπλοκές είναι προτιμότερο να συζητούν με το γυναικολόγο τους
ένα ενδεχόμενο αεροπορικού ταξιδιού και είναι προτιμότερο να το αποφεύγουν

Συνοπτικά θα τελειώσουμε τονίζοντας ότι υπάρχουν πολλά μέτρα που μπορούν να ληφθούν για να είναι πιο ασφαλές,
άνετο και ευχάριστο ένα αεροπορικό ταξίδι τόσο για ασθενείς όσο και για άτομα χωρίς πρόβλημα υγείας.

Τα προβλήματα που μπορούν να έχουν διάφορες ομάδες ασθενών κατά τη διάρκεια των πτήσεων εξαρτώνται
από το είδος και το βαθμό σοβαρότητας της πάθησης τους.
Για την κάθε περίπτωση χρειάζεται συχνά εξατομικευμένη προσέγγιση.

Για τους λόγους αυτούς ένα αεροπορικό ταξίδι στις ευπαθείς αυτές ομάδες πρέπει να προγραμματίζεται
έγκαιρα με τη βοήθεια του θεράποντος γιατρού και σε συνεργασία με την εταιρεία αερογραμμών που προσφέρει το ταξίδι. 





Βιβλιογραφία:
National Safety Council ( http://www.nsc.org/ )
American Medical Association ( http://www.medem.com/corporate/corporate_societies_founding.cfm#AMA )
Diabetes UK  R136200 ( http://www.diabetes.org.uk/ )
Σχετική ιστοσελίδα: http://www.medlook.net/article.asp?item_id=1688

Τα παρακάτω μέλη έδωσαν ένα Ευχαριστώ στο μήνυμα σου:

Mickey, zeng26

Για αυτό το μήνυμα, 2 μέλη έδωσε ένα ευχαριστώ!
Καταγράφηκε

Δεν έχετε το δικαίωμα να βλέπεται εικόνες. Παρακαλώ εγγραφείτε ή συνδεθείτε                                    Δεν έχετε το δικαίωμα να βλέπεται εικόνες. Παρακαλώ εγγραφείτε ή συνδεθείτε
"Δικό σου είναι αυτό που δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς εσένα"
The Little Prince - Antoine de Saint-Exupéry
thai.gr
« στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 17:22:31 μμ »

 Καταγράφηκε
lostromos
ΜΕΛΟΣ Δ.Σ
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4462



Activity
3.08%

OS:
Windows XP Windows XP
Browser:
Microsoft Internet Explorer 7.0 Microsoft Internet Explorer 7.0


WWW
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 19:16:48 μμ »
Πάνω « προηγούμενο επόμενο » Κάτω

την καρτα medic alert απο που μπορει να την προμηθευτει καποιος;
Καταγράφηκε

Δεν έχετε το δικαίωμα να βλέπεται εικόνες. Παρακαλώ εγγραφείτε ή συνδεθείτε
thailandgr
Γενικός συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 7957



Activity
59.23%

OS:
Windows XP Windows XP
Browser:
Firefox 3.0.6 Firefox 3.0.6


WWW
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 20:21:33 μμ »
Πάνω « προηγούμενο επόμενο » Κάτω

Δεν έχετε το δικαίωμα να βλέπεται εικόνες. Παρακαλώ εγγραφείτε ή συνδεθείτε

Παντου
http://www.medicalert.org/
Λεγονται και Ιατρικα Βραχιολια Ταυτοτητας
Δεν έχετε το δικαίωμα να βλέπεται εικόνες. Παρακαλώ εγγραφείτε ή συνδεθείτε
Πχ δες http://www.systranlinks.com/trans?systran_lp=xx_el&systran_id=http://www.appliedlanguage.com/&systran_url=http%3A//www.idtagsonline.com/

και θως και το αντιστοιχο στην κυπρο  http://www.medicalertcyprus.com/informationgr.html

Τα παρακάτω μέλη έδωσαν ένα Ευχαριστώ στο μήνυμα σου:

lostromos

Για αυτό το μήνυμα, 1 μέλος έδωσε ένα ευχαριστώ!
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 09, 2009, 20:44:14 μμ από thailandgr » Καταγράφηκε

Δεν έχετε το δικαίωμα να βλέπεται εικόνες. Παρακαλώ εγγραφείτε ή συνδεθείτε                                    Δεν έχετε το δικαίωμα να βλέπεται εικόνες. Παρακαλώ εγγραφείτε ή συνδεθείτε
"Δικό σου είναι αυτό που δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς εσένα"
The Little Prince - Antoine de Saint-Exupéry
kiva
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 287



Activity
0%

OS:
Windows XP Windows XP
Browser:
Firefox 3.0.11 Firefox 3.0.11


« Απάντηση #3 στις: Ιούνιος 21, 2009, 16:05:12 μμ »
Πάνω « προηγούμενο επόμενο » Κάτω

Επιζεί όποιος είναι αποφασισμένος                                                                                                      Ειδικοί επισημαίνουν πως μόλις το 10% των θυμάτων σε μια κατάσταση έκτακτης ανάγκης πανικοβάλλεται. Ωστόσο ένα ποσοστό 80% «παγώνει» και γίνεται έτσι επιρρεπές στον θάνατο.                                                             Υπάρχει τρόπος να αυξήσουμε τις πιθανότητες επιβίωσής μας σε καταστροφές.                                                    Η αναλογία είναι 10-80-10. Δηλαδή σε μια  καταστροφή οι 10 στους 100 ανθρώπους  θα πανικοβληθούν, οι 80 θα παγώσουν  και μόνο 10 θα πάρουν ήρεμα τις σωστές  αποφάσεις που θα τους σώσουν τη ζωή.
Ποιες είναι λοιπόν αυτές οι σωτήριες επιλογές; Γιατί κάποιοι ζουν και άλλοι πεθαίνουν; Υπάρχει τρόπος να αυξήσουμε τις πιθανότητες επιβίωσης;                                                                                                                         Δεν έχετε το δικαίωμα να βλέπεται εικόνες. Παρακαλώ εγγραφείτε ή συνδεθείτε         ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΑΤΑΣΑ ΜΠΑΣΤΕΑ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Σάββατο 20 Ιουνίου 2009                                                                                   http://www.tanea.gr/      
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 21, 2009, 16:11:12 μμ από kiva » Καταγράφηκε

Στο λάθος ...
... ο έξυπνος το παραδέχεται
... ο πονηρός δικαιολογείται
... ο ηλίθιος επιμένει!
tas67
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1415



Activity
0%

life is either a daring adventure or nothing

OS:
Windows XP Windows XP
Browser:
Firefox 3.5 Firefox 3.5


« Απάντηση #4 στις: Ιούλιος 17, 2009, 08:51:56 πμ »
Πάνω « προηγούμενο επόμενο » Κάτω


«Ταξιδεύω συχνά με αεροπλάνο και επειδή πριν από χρόνια έπαθα βρογχίτιδα σε μια πτήση,
έχω υιοθετήσει ορισμένα μέτρα που εφαρμόζω σε κάθε ταξίδι»,
γράφει στην εφημερίδα «Νιου Γιορκ Τάιμς» η ιατρική συντάκτρια Τζέιν Μπρόντυ.

Τα μέτρα που εφαρμόζει είναι τα εξής:

* Προετοιμάζεται μέρες πριν, για να είναι βέβαιη ότι θα είναι ξεκούραστη και δίχως στρες όταν θα έρθει η μέρα της αναχώρησης.

* Πριν από την πτήση παίρνει εχινάκεα και βιταμίνη C (αν και ακόμα υπάρχουν διχογνωμίες μεταξύ των επιστημόνων για το κατά πόσον τα συμπληρώματα αυτά όντως ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα, «εμένα φαίνεται ότι με πιάνουν», γράφει).

* Στη διάρκεια της πτήσης πίνει άφθονο νερό (αλλά καθόλου αλκοόλ και ελάχιστη καφεΐνη) για να είναι ο οργανισμός της καλά ενυδατωμένος.

* Πλένει συχνά τα χέρια της και τα κρατάει μακριά από τα μάτια, τη μύτη και το στόμα της.

* Παίρνει μέτρα προστασίας για τις θρομβώσεις, οι οποίες την προβληματίζουν ιδιαίτερα επειδή είναι κοντή. Εκτός από το ότι ενυδατώνεται καλά, πάντα κλείνει μια θέση στον διάδρομο για να σηκώνεται εύκολα και να περπατάει τουλάχιστον μία φορά κάθε ώρα της πτήσης. Και όταν η πτήση της είναι πολύωρη, φοράει ειδικές ελαστικές κάλτσες.

Αν και δεν υπάρχουν μελέτες που να υποστηρίζουν όλα αυτά τα μέτρα μαζί, η κυρία Μπρόντι λέει πως δεν έχει ξαναρρωστήσει από τότε που τα εφαρμόζει, κι ας ταξιδεύει δεκάδες φορές τον χρόνο, μερικές φορές μέχρι την άλλη άκρη του πλανήτη.

Γράφει επίσης ότι τα ίδια μέτρα λαμβάνει και ένας πρώην επικεφαλής της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Αεροπλοΐας των ΗΠΑ, ο οποίος είχε πάθει πνευμονία σε ένα ταξίδι από τη Νέα Υόρκη στην Αυστραλία, αλλά από τότε που τα εφαρμόζει είναι καλά.


Άγνοια

Κάθε χρόνο, δισεκατομμύρια άνθρωποι πραγματοποιούν ταξίδια με αεροπλάνα. Ωστόσο, δύο ειδικοί στην Επείγουσα Ιατρική έγραψαν τον περασμένο Φεβρουάριο στην Ιατρική Επιθεώρηση «The Lancet» πως «πολλοί επιβάτες δεν γνωρίζουν τις επιπτώσεις που μπορεί να έχουν στην υγεία τα αεροπορικά ταξίδια».

Τα στοιχεία για τα ιατρικά προβλήματα στις πτήσεις είναι περιορισμένα και κανείς δεν καταγράφει πόσοι άνθρωποι αρρωσταίνουν μόλις βγουν από ένα αεροπλάνο.

Οι δύο ειδικοί όμως (οι δρες Ντανιέλ Σίλβερμαν από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Τζόρτζταουν στην Ουάσιγκτον και Μαρκ Τζέντρο από το Ιατρικό Κέντρο Lahey στο Μπέρλινγκτον της Μασαχουσέτης), πιστεύουν πως οι κίνδυνοι για την υγεία αυξάνονται επειδή «αυξάνει η ηλικία των ταξιδιωτών και τα μεγάλα αεροσκάφη, όπως το Airbus A380 και το Boeing 777LR, μπορούν να παρατείνουν τη διάρκεια των πτήσεων στις 18-20 ώρες».

Οι μεγάλης ηλικίας ταξιδιώτες είναι πιθανότερο να πάσχουν από προβλήματα υγείας, τα οποία μπορεί να επιδεινωθούν από τα αεροπορικά ταξίδια, ιδίως όταν διαρκούν πολύ. Επιπλέον είναι γνωστό ότι σε ανθρώπους κάθε ηλικίας μπορεί να μεταδοθούν λοιμώδη νοσήματα, όπως η γρίπη, το οξύ αναπνευστικό σύνδρομο (ή SARS) και η φυματίωση, για να μην αναφέρουμε τις κάθε είδους ιώσεις του αναπνευστικού, όπως το κοινό κρυολόγημα.


Οι εναέριες απειλές


Την υγεία των ταξιδιωτών μπορεί να επηρεάσουν διάφοροι παράγοντες, όπως:

* Οι αλλαγές στην πίεση μέσα στην καμπίνα που μειώνουν την παροχή οξυγόνου.

* Η ακινησία και η αφυδάτωση, που αυξάνουν τον κίνδυνο θρομβώσεων σε όλους τους ταξιδιώτες και όχι μόνον στους επιβάτες της οικονομικής θέσης.

* Η επαφή με συνεπιβάτες που πάσχουν από λοιμώδη νοσήματα του αναπνευστικού.

* Το τζετ λαγκ, που εκδηλώνεται όταν αλλάζει κανείς πολλές χρονικές ζώνες.

* Ειδικά τα πληρώματα των αεροσκαφών αντιμετωπίζουν και τη χρόνια έκθεση στην κοσμική ακτινοβολία, η οποία συνιστά απειλή και για τις εγκύους.



8 συμβουλές προστασίας

1. Όσοι πάσχουν από καρδιολογικά ή αναπνευστικά προβλήματα, τα οποία ήδη έχουν μειώσει τα επίπεδα οξυγόνου στο αίμα τους, ενδέχεται να παρουσιάσουν συμπτώματα της νόσου των ορέων, λόγω του μεγάλου ύψους στο οποίο πετάει το αεροπλάνο. Τέτοια συμπτώματα είναι το αίσθημα κόπωσης, ο πονοκέφαλος, η ζάλη και η ναυτία. «Οι επιβάτες αυτοί», γράφουν οι δύο ειδικοί, «μπορεί να χρειαστούν συμπληρωματικό οξυγόνο στη διάρκεια της πτήσης».

2. Ήπιες κράμπες στην κοιλιά και προβλήματα ακοής μπορεί να παρουσιάσουν και οι υγιείς, καθώς τα αέρια που υπάρχουν στις κοιλότητες του σώματος διαστέλλονται με το αυξανόμενο ύψος.

3. Έπειτα από εγχειρήσεις
τα ταξίδια καλό είναι να αποφεύγονται, ενώ οι δύτες δεν πρέπει να μπουν σε αεροπλάνο εάν δεν περάσουν 12 ώρες από μία κατάδυση και 24 ώρες εάν έχουν κάνει περισσότερες από μία καταδύσεις σε μια μέρα.

4. Ο κίνδυνος θρόμβωσης
αρχίζει να αυξάνεται από τις 4 ώρες πτήσης και κορυφώνεται σε πτήσεις που διαρκούν πάνω από 8 ώρες. Μελέτες έχουν δείξει πως το να ταξιδεύει κανείς στην business class δεν παρέχει προστασία, παρ' ότι υπάρχει περισσότερος χώρος για τα πόδια.

5. Οι παχύσαρκοι ταξιδιώτες
, όσοι πάσχουν από καρκίνο, όσοι έχουν υποβληθεί πρόσφατα σε εγχείρηση, όσοι παίρνουν αντισυλληπτικά από το στόμα και όσοι πάσχουν από διαταραχές που αυξάνουν τον κίνδυνο θρόμβωσης του αίματος (συμπεριλαμβανομένων κληρονομικών νοσημάτων όπως ο παράγων V Leiden) ανήκουν στις ομάδες υψηλού κινδύνου για θρόμβωση. Πολλοί από αυτούς ίσως χρειάζονται κάποιο αιμολυτικό φάρμακο, αλλά θα πρέπει να συμβουλευτούν τον γιατρό τους γι' αυτό. Τον κίνδυνο μπορεί να μειώσει το να περπατάνε πολύ και συχνά, να πίνουν άφθονο νερό, να γυμνάζουν συνέχεια τα πόδια τους και, αν χρειάζεται, να φορούν ελαστικές κάλτσες.

6. Η έκθεση στην κοσμική ακτινοβολία δεν θεωρείται πρόβλημα ακόμα και για όσους ταξιδεύουν συχνά, με εξαίρεση την περίπτωση της εγκυμοσύνης.

7. Για το τζετ λαγκ μετά την προσγείωση, οι δύο ειδικοί συνιστούν: για τα ταξίδια προς ανατολάς, χρήση γυαλιών ηλίου μόνο το απόγευμα και λήψη μελατονίνης πριν από τον ύπνο, ενώ για ταξίδια προς δυσμάς χρήση γυαλιών ηλίου μόνο το πρωί και λήψη μελατονίνης μόνο το πρωί. Ανεξαρτήτως κατεύθυνσης, απαραίτητη είναι ακόμη η κατανάλωση άφθονων υγρών.

8. Για την προστασία από τις λοιμώδεις νόσους
, οι δύο ειδικοί λένε ότι το πιο σημαντικό είναι να έχει κάνει όλα του τα εμβόλια, συμπεριλαμβανομένου του αντιγριπικού. Και βεβαίως να πλένει καλά και συχνά τα χέρια του, αποφεύγοντας να τα βάζει σε μάτια, μύτη και στόμα.
Καταγράφηκε

Δεν έχετε το δικαίωμα να βλέπεται εικόνες. Παρακαλώ εγγραφείτε ή συνδεθείτε
thailandgr
Γενικός συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 7957



Activity
59.23%

OS:
Windows 8/Server 2012 Windows 8/Server 2012
Browser:
Firefox 17.0 Firefox 17.0


WWW
« Απάντηση #5 στις: Δεκέμβριος 09, 2012, 12:21:45 μμ »
Πάνω « προηγούμενο επόμενο » Κάτω

Πέντε μυστικά για μια αξέχαστη πτήση!

Σας αρέσουν τα ταξίδια αλλά αποφεύγετε τις πολύωρες πτήσεις επειδή φοβάστε ή νιώθετα ασφυκτικά μέσα σε αυτό μετά από κάποιο διάστημα; Ακολουθούν 5 μυστικά που θα κάνουν ευκολότερη τη ζωή σας... μέσα σ' αυτό!

Αρχικά σημαντικό είναι να διαλέξετε την σωστή πτήση! Ψάξτε εναλλακτικές προτάσεις από τις αεροπορικές εταιρείες, που σας ταξιδεύουν στον ίδιο προορισμό αλλά σε λιγότερες ώρες!

1. Αν διαλέξετε την οικονομική θέση στο αεροπλάνο, προετοιμαστείτε κατάλληλα! Φροντίστε να πάρετε μαζί σας μάσκα ύπνου, ωτοασπίδες, και ειδικό μαξιλάρι.

2. Φροντίστε να έχετε καλή θέση στο αεροπλάνο! Συμφωνούμε, ότι είναι πολύ ωραία να κάθεστε δίπλα στο παράθυρο του αεροπλάνου και να απολαμβάνετε την θέα, αλλά μάθετε ότι είναι η χειρότερη επιλογή για τα μακρινό ταξίδι! Διαλέξτε μια θέση δίπλα στο διάδρομο: είναι πάντα πιο ασφαλείς και δίνει επιπλέον χώρο για τα πόδια σας!

3. Αν σκέφτεστε να πάρετε υπνωτικά χάπια, δοκιμάστε τα πρώτα στο σπίτι! Επίσης, σημαντικό είναι να τα πάρετε όταν μπείτε στο αεροπλάνο και όχι πριν! Αν το αεροπλάνο σας καθυστερήσει να φύγει από το αεροδρόμιο, θα νυστάξετε πριν την ώρα σας...!

4. Μην ξεχάσετε να πάρετε στο ταξίδι κάποιο βιβλίο/περιοδικό και laptop για να δείτε ταινία! Σε περίπτωση, που δεν μπορέσετε να κοιμηθείτε, θα σας βοηθήσουν. Επίσης, η ώρα περνάει απίστευτα γρήγορα όταν λύνετε σταυρόλεξο!

5. Μην πιέζετε τον οργανισμό σας! Ακούστε τι λέει το μυαλό σας: αν δεν θέλετε να κοιμηθείτε, μην το κάνετε. Διαβάστε ή δείτε μια ταινία. Αν νυστάζετε, μην φοβάστε να χάσετε τον φαγητό-κοιμηθείτε. Όταν ξυπνήσετε, θα ζητήσετε από την αεροσυνοδό να σας φέρει το φαγητό σας.

Πηγή: thebest.gr
Καταγράφηκε

Δεν έχετε το δικαίωμα να βλέπεται εικόνες. Παρακαλώ εγγραφείτε ή συνδεθείτε                                    Δεν έχετε το δικαίωμα να βλέπεται εικόνες. Παρακαλώ εγγραφείτε ή συνδεθείτε
"Δικό σου είναι αυτό που δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς εσένα"
The Little Prince - Antoine de Saint-Exupéry
MAIKOA
ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 347



Activity
0%
OS:
Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
Browser:
Firefox 19.0 Firefox 19.0


« Απάντηση #6 στις: Μάρτιος 28, 2013, 13:47:49 μμ »
Πάνω « προηγούμενο επόμενο » Κάτω

Επειδή διάβασα κάπου ότι επειδή καθυστέρησε το αεροπλάνο να φύγει και χάνει κάποιος το επόμενο αεροπλάνο και μίλησε με την αεροσυνοδό και εκείνη τον καπετάνιο και αυτός "πάτησε γκάζι" και έφθασε με λιγότερη καθυστέρηση απο ότι έπρεπε και έτσι πρόφθασε το επόμενο αεροπλάνο....
Είναι έτσι;  πράγματι πάτησε τέρμα το γκάζι που λέμε;  Όχι βέβαια!!!
Μέσα στο πιλοτήριο υπάρχει ο υπολογιστής ταξιδίου ο λεγόμενος Fuel Factor που η αεροπορική εταιρεία τον έχει προγραματίσει να πετά με την τάδε ταχύτητα στο τάδε ύψος για οικονομία καυσίμου και αυτό δεν το αλλάζει ποτέ ο καπετάνιος διότι θα έχει πρόβλημα μετά με την εταιρεία.
Τί κάνει εάν δεί ότι ξεκινάει η πτήση με καθυστέρηση; και υπάρχουν πελάτες που θα χάουν την ανταπόκριση;
Για να πάει το αεροπλάνο στον προορισμό του δεν πάει ευθεία αλλά υπάρχουν αεροδιάδρομοι που πάντα μα πάντα τους ακολουθείς διότι εάν δεν τους ακολουθήσεις θα κτυπήσεις άλλο αεροπλάνο  και αυτοί οι αεροδιάδρομοι δεν είναι ποτέ ευθεία αλλά μιά δεξιά μιά αριστερά (έτσι είναι προγραματισμένοι διότι δεν μπορεί να πάει ευθεία διότι πάντα υπάρχουν αεροπλάνα που απογειώνονται απο κάτω και δεν πρέπει να πετάνε μαζί...
Τί κάνει λοιπόν ο καπετάνιος όταν φεύγει με καθυστέρηση; Καλεί το τράφικ κοντόλ της χώρας που είναι απο κάτω και έχει τον έλεγχο όλων των αεροπλάνων της περιοχής εκείνη την στιγμή και ρωτάει εάν δεν υπάρχουν άλλα αεροπλάνα να μήν πάει λοξά αλλά να αλλάξει πορεία και να το πάρει ευθεία μέχρι εκεί που του δίνει άδεια...εάν δεν υπάρχουν του δίνει την άδεια οπότε φθάνει πιό γρήγορα στον προορισμό, εάν δεν του δώσει πάει στην επομένη χώρα...κ.λ.π.   
Και όταν φθάσει κοντά στον προορισμό μιλάει με τον πύργο ελέγχου και ζητάει άδεια εάν δεν υπάρχουν άλλα αεροπλάνα να μην ακολουθήσει την διαδικασία προσέγγισης αλλά να χάσει ύψος γρηγορότερα και εάν του δώσουν άδεια κερδίζει και απο εδώ και άλλα λεπτά της ώρας...


Τα παρακάτω μέλη έδωσαν ένα Ευχαριστώ στο μήνυμα σου:

namtok, ΠΑΡΗΣ

Για αυτό το μήνυμα, 2 μέλη έδωσε ένα ευχαριστώ!
Καταγράφηκε

Να είμαστε πάντα όλοι   καλά  !!
ΠΑΡΗΣ
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 344



Activity
0%

OS:
Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
Browser:
Firefox 20.0 Firefox 20.0


« Απάντηση #7 στις: Μάρτιος 28, 2013, 15:08:04 μμ »
Πάνω « προηγούμενο επόμενο » Κάτω

Tο παλιό tictas της αεροπλοίας και το mambo της Πάρνηθας εχει αντικατασταθεί
http://www.flightradar24.com/
Οι χειριστές τραβάνε ανοδο γρήγορα για να εξοικονομήσουν καύσιμα επειδή οσο ψηλότερα ειμαστε τόσο πιό πολλύ οξυγόνο υπάρχει.Ετσι και ο κινητήρας του αεροσκάφους οταν ειναι σε μεγάλο υψος καταναλώνει πιό πολλύ οξυγόνο παρά καύσιμο.
Απο εκεί και πέρα τα υπόλοιπα ειναι standard οπως τα waypoints καθώς και η ωρα αφιξης και αναχώρησης γιατί αμα καθυστερεί ενα αεροπλάνο να απογειωθεί
τοτε πληρώνει πρόστιμο στον αερολιμένα που εξυπηρετείτε.
Βάλτε Υπουργείο Δικαιοσύνης Κώδικας Αεροπορικού Δικαίου για περισσότερη ενημέρωση ...και για την ασφάλεια του επιβάτη.(δεν γράφω την σελίδα για λόγους χώρου).
Πάντως για το θέμα κανένας δεν βγαίνει κερδισμένος. Ειναι απο τα κοινά λεγόμενα "μην σου κάτσει" οι πάντες "καταλαβαίνουν" αλλά .....its your problem.
Oi δικαστικές προσφυγές γίνονται και εκδικάζονται στην εδρα της αεροπορικής εταιρείας.
Καταγράφηκε
MAIKOA
ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 347



Activity
0%
OS:
Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
Browser:
Firefox 19.0 Firefox 19.0


« Απάντηση #8 στις: Μάρτιος 28, 2013, 16:04:24 μμ »
Πάνω « προηγούμενο επόμενο » Κάτω

Tο παλιό tictas της αεροπλοίας και το mambo της Πάρνηθας εχει αντικατασταθεί
http://www.flightradar24.com/
Οι χειριστές τραβάνε ανοδο γρήγορα για να εξοικονομήσουν καύσιμα επειδή οσο ψηλότερα ειμαστε τόσο πιό πολλύ οξυγόνο υπάρχει.Ετσι και ο κινητήρας του αεροσκάφους οταν ειναι σε μεγάλο υψος καταναλώνει πιό πολλύ οξυγόνο παρά καύσιμο.


Απο εκεί και πέρα τα υπόλοιπα ειναι standard οπως τα waypoints καθώς και η ωρα αφιξης και αναχώρησης γιατί αμα καθυστερεί ενα αεροπλάνο να απογειωθεί
τοτε πληρώνει πρόστιμο στον αερολιμένα που εξυπηρετείτε.
Βάλτε Υπουργείο Δικαιοσύνης Κώδικας Αεροπορικού Δικαίου για περισσότερη ενημέρωση ...και για την ασφάλεια του επιβάτη.(δεν γράφω την σελίδα για λόγους χώρου).
Πάντως για το θέμα κανένας δεν βγαίνει κερδισμένος. Ειναι απο τα κοινά λεγόμενα "μην σου κάτσει" οι πάντες "καταλαβαίνουν" αλλά .....its your problem.
Oi δικαστικές προσφυγές γίνονται και εκδικάζονται στην εδρα της αεροπορικής εταιρείας.
Η αναλογία καυσίμου και οξυγόνου για να γίνει καύσει είναι η ίδια είτε είναι χαμηλά είτε είναι ψηλά με την διαφορά όταν είναι χαμηλά έχει πολύ οξυγόνο οπότε θέλει και πολύ καύσιμο, όταν είναι ψηλά έχει λιγότερο οξυγόνο και θέλει λιγότερο καύσιμο (διότι η αναλογία πάντα είναι η ίδια), γιαυτό πάντα ο καπετάνιος πηγαίνει ψηλά για οικονομία.
Το αεροπλάνο πληρώνει περισσότερα εάν καθυστερήσει να φύγει απο εκεί που ξεκινάει εάν πάθει βλάβη, σε όλες τις άλλες περιπτώσεις φταίει το προσωπικό εδάφους και μάλιστα πληρώνει λιγότερα αφού θα κάνει αναφορά η αεροπορική εταιρεία για την καθυστέρηση.
Στον προορισμό εάν πάει καθυστερημένω πάντα πληρώνει παραπάνω.-

Καταγράφηκε

Να είμαστε πάντα όλοι   καλά  !!
Yiannis
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 590



Activity
0%
Yiannis... Ταξιδευειν…:)

OS:
Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
Browser:
Firefox 17.0 Firefox 17.0


« Απάντηση #9 στις: Μάρτιος 30, 2013, 14:08:00 μμ »
Πάνω « προηγούμενο επόμενο » Κάτω

Επειδή διάβασα κάπου ότι επειδή καθυστέρησε το αεροπλάνο να φύγει και χάνει κάποιος το επόμενο αεροπλάνο και μίλησε με την αεροσυνοδό και εκείνη τον καπετάνιο και αυτός "πάτησε γκάζι" και έφθασε με λιγότερη καθυστέρηση απο ότι έπρεπε και έτσι πρόφθασε το επόμενο αεροπλάνο....
Είναι έτσι;  πράγματι πάτησε τέρμα το γκάζι που λέμε;  Όχι βέβαια!!! ..............


Να εισαι καλα ΜΑΙΚΟΑ μου ελυσες την απορια. Μου συναιβει περυσι με Καταρ. Ενω φυγαμε με καθυστερηση 20 λεπτων τελικα φτασαμε Ντοχα κανονικα, και οπως ολοι μας ετσι και εγω υπεθεσα οτι ο πιλοτος το ''ετρεξε''  Ντροπή  παραπανω και φτασαμε στην ωρα μας .....  Χαμόγελο Χαμόγελο

Τα παρακάτω μέλη έδωσαν ένα Ευχαριστώ στο μήνυμα σου:

MAIKOA

Για αυτό το μήνυμα, 1 μέλος έδωσε ένα ευχαριστώ!
Καταγράφηκε

Ποτέ δεν είναι αργά !!!!
thai.gr
   

 Καταγράφηκε
Σελίδες: [1]   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2008, Simple Machines
TinyPortal v0.9.8 © Bloc
Hosted by Datahost
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!