Αποστολέας Θέμα: Nέα από αερομεταφορές  (Αναγνώστηκε 190661 φορές)

ผู้เข้าชม

  • Επισκέπτης
Nέα από αερομεταφορές
« Απάντηση #15 στις: Αύγουστος 16, 2008, 12:15:32 μμ »
Αερομεταφορές: Χαμηλής ποιότητας οι υπηρεσίες από τους ισχυρούς

Θα είναι η τρίτη συνεχόμενη φορά ατυχίας για τους καταναλωτές; Με τις δύο προηγούμενες προσπάθειες να έχουν αποτύχει, η British Airways και η American Airlines σχεδιάζουν και πάλι να σφραγίσουν μία επιθετική συμμαχία.

Αυτή τη φορά, όμως, αναμένεται να συμμετέχει και η Iberia Airlines. Εάν οι Ηνωμένες Πολιτείες παραχωρήσουν σε αυτούς τους αερομεταφορείς ασυλία ανταγωνιστικότητας, τότε θα δημιουργηθεί η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία παγκοσμίως. Ωστόσο, οι τρεις αερομεταφορείς θα πραγματοποιήσουν, στην ουσία, αυτό που θεωρείται παράνομο -θα εναρμονίσουν τις τιμές, τα προγράμματα, ενώ παράλληλα θα μοιραστούν τα λειτουργικά έξοδα.

Αρχισα να ασχολούμαι με τις δραστηριότητες της αεροπορικής βιομηχανίας στα τέλη της δεκαετίας του '60. Όλα αυτά τα χρόνια τάσσομαι υπέρ της άποψης ότι οτιδήποτε μεγάλο δεν είναι ωραίο.

Παράλληλα, η ιστορία έχει δείξει ότι το μεγάλο όνομα και το μεγάλο μέγεθος συνεπάγεται υπηρεσίες χαμηλής ποιότητας και υψηλές τιμές. Οταν λοιπόν είσαι ένας ισχυρός παίκτης της αγοράς, τότε μπορείς να ορίσεις τις τιμές και να ενεργήσεις κατά των συμφερόντων του καταναλωτικού κοινού, εξαλείφοντας έτσι τον ανταγωνισμό.

Η B.A., η American και Iberia από κοινού ελέγχουν περίπου το 50% των πτήσεων του αεροδρομίου Χίθροου στο Λονδίνο. Η κυρίαρχη αυτή θέση στο συγκεκριμένο αεροδρόμιο είναι πραγματικά μοναδική. Καμία αεροπορική εταιρεία δεν βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε ένα αεροδρόμιο με τόσο συνωστισμό.

Για παράδειγμα, την περασμένη εβδομάδα, οι βρετανικές αρχές των αεροδρομίων, ανακοίνωσαν ότι το Χίθροου είναι πλήρες και δεν υπάρχει καμία διαθέσιμη θέση. Με ένα λοιπόν αεροδρόμιο υπερπλήρες, καμία αεροπορική εταιρεία δεν μπορεί να εισέλθει στην αγορά, καθώς η B.A. και η American κατέχουν ουσιαστικά όλο το αεροπορικό δίκτυο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Χίθροου είναι η πιο πολυσύχναστη αεροπορική δίοδος με προορισμό τις Ηνωμένες Πολιτείες, ενώ παράλληλα διαθέτει τη μεγαλύτερη επιβατική κίνηση για τα διατλαντικά ταξίδια. Περίπου το 22% των επιβατών, που ταξιδεύουν από την Ευρώπη στην Αμερική, επισκέπτεται το Χίθροου.

Παράλληλα, πρέπει να αναφερθεί ότι η συμφωνία «Ανοιχτών Ουρανών», που τέθηκε σε ισχύ τον περασμένο Μάρτιο, είχε στόχο τη μείωση των τιμών και την ενίσχυση του ανταγωνισμού. Δυστυχώς, τίποτα από τα δύο δεν επιτεύχθηκε.

ΡΙΤΣΑΡΝΤ ΜΠΡΑΝΣΟΝ, επικεφαλής της Virgin Atlantic Airways

www.naftemporiki.gr
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 09, 2009, 15:59:57 μμ από thailandgr »

thai.gr

Nέα από αερομεταφορές
« Απάντηση #15 στις: Αύγουστος 16, 2008, 12:15:32 μμ »


Αποσυνδεδεμένος Oytopikos

  • ************
  • Γενικός συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 10566
  • Φύλο: Άντρας
  • สมน้ำหน้า
    • Thailand
Nέα από αερομεταφορές
« Απάντηση #16 στις: Αύγουστος 20, 2008, 17:58:08 μμ »




   

Αεροπορικό δυστύχημα στη Μαδρίτη
Πολύνεκρο ατύχημα ατύχημα πραγματοποιήθηκε στο διεθνές αεροδρόμιο Μπαράχας της Μαδρίτης, με αεροσκάφος της ιδιωτικής εταιρείας Spanair στο οποίο επέβαιναν 166 επιβάτες.

Αεροπορικό δυστύχημα σημειώθηκε στις 14:45 το μεσημέρι της Τετάρτης στο διεθνές αεροδρόμιο Μπαράχας της Μαδρίτης, όπου αεροσκάφος της εταιρείας Spanair ξέφυγε από την πορεία του ενώ κινούνταν στον αεροδιάδρομο.

Το αεροπλάνο τύπου MD-80, που εκτελούσε την πτήση 5022 από τη Μαδρίτη με προορισμό τη Λας Πάλμας στα Κανάρια Νησιά με 166 επιβάτες, παρουσίασε πρόβλημα στους κινητήρες ενώ βρισκόταν στη φάση της απογείωσης και στη συνέχεια ξέφυγε από την πορεία του και πήρε φωτιά. Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, πήρε φωτιά ο αριστερός κινητήρας, ενώ το αεροσκάφος απογειωνόταν από το έδαφος.

Η εφημερίδα El Pais μεταφέρει πληροφορίες από το υπουργείο Εσωτερικών της Ισπανίας, το οποίο κάνει λόγο για τουλάχιστον 27 νεκρούς και 57 τραυματίες. Ωστόσο, οι αρχές φοβούνται για μεγαλύτερο αριθμό θυμάτων.

Η ισπανική τηλεόραση μεταδίδει εικόνες από το αεροδρόμιο, όπου είναι ορατοί οι καπνοί από την περιοχή του αεροδιαδρόμου. Η πτήση πραγματοποιούνταν σε συνεργασία με τη γερμανική Luftansa.

Σύμφωνα με εκπρόσωπο των υπηρεσιών αντιμετώπισης εκτάκτων καταστάσεων, ο οποίος μίλησε στον ισπανικό εθνικό ραδιοσταθμό, το αεροσκάφος χρειάστηκε να πραγματοποιήσει έκτακτη προσγείωση λίγο μετά την απογείωσή του σε διάδρομο του τερματικού σταθμού 4 του αεροδρομίου.

Έντεκα πυροσβεστικά οχήματα έχουν κινητοποιηθεί, σύμφωνα με τους πυροσβέστες.

thai.gr

Nέα από αερομεταφορές
« Απάντηση #16 στις: Αύγουστος 20, 2008, 17:58:08 μμ »


Αποσυνδεδεμένος Oytopikos

  • ************
  • Γενικός συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 10566
  • Φύλο: Άντρας
  • สมน้ำหน้า
    • Thailand
Nέα από αερομεταφορές
« Απάντηση #17 στις: Αύγουστος 20, 2008, 20:31:23 μμ »
Στους εκατό έφτασε ο αριθμός των νεκρών στο δυστύχημα που έγινε στο διεθνές αεροδρόμιο Μπαράχας της Μαδρίτης, με αεροσκάφος της ιδιωτικής εταιρείας Spanair στο οποίο επέβαιναν 164 επιβάτες και 9 άτομα πλήρωμα.

Αεροπορικό δυστύχημα σημειώθηκε στις 14:23 το μεσημέρι της Τετάρτης στο διεθνές αεροδρόμιο Μπαράχας της Μαδρίτης, όπου αεροσκάφος της εταιρείας Spanair ξέφυγε από την πορεία του ενώ βρισκόταν στη φάση της απογείωσης και κατέπεσε στον αεροδιάδρομο.

Το αεροπλάνο τύπου MD-82, που εκτελούσε την πτήση JK 5022 από τη Μαδρίτη με προορισμό τη Λας Πάλμας στα Κανάρια Νησιά με 166 επιβάτες, παρουσίασε πρόβλημα στους κινητήρες ενώ βρισκόταν στη φάση της απογείωσης και στη συνέχεια ξέφυγε από την πορεία του και πήρε φωτιά. Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, πήρε φωτιά ο αριστερός κινητήρας, ενώ το αεροσκάφος απογειωνόταν από το έδαφος.

Σύμφωνα με τις ισπανικές αρχές ο αριθμός των νεκρών ξεπέρασε τους 100, ενώ υπάρχουν τουλάχιστον 27 επιζώντες. Από αυτούς οι οκτώ νοσηλεύονται σε κρίσιμη κατάσταση ενώ οι 19 βρίσκονται εκτός κινδύνου, καθώς φέρουν ελαφρά τραύματα.

Η πτήση πραγματοποιούνταν σε συνεργασία με τη γερμανική Luftansa, LH 255. Η SAS ανακοίνωσε πως στο αεροκάφος επέβαιναν 166 επιβάτες και 6 άτομα πλήρωμα. Το υπουργείο Εσωτερικών της Ισπανίας από την πλευρά του ανακοίνωσε πως στο αεροσκάφος επέβαιναν 178 άτομα.

Σύμφωνα με εκπρόσωπο των υπηρεσιών αντιμετώπισης εκτάκτων καταστάσεων, ο οποίος μίλησε στον ισπανικό εθνικό ραδιοσταθμό, το αεροσκάφος χρειάστηκε να πραγματοποιήσει έκτακτη προσγείωση λίγο μετά την απογείωσή του σε διάδρομο του τερματικού σταθμού 4 του αεροδρομίου.

Έντεκα πυροσβεστικά οχήματα έχουν κινητοποιηθεί, σύμφωνα με τους πυροσβέστες.

Εν τω μεταξύ, το αεροδρόμιο Μπαράχας άνοιξε και λειτουργεί κανονικά, καθώς είχε σταματήσει για δύο ώρες τη λειτουργία του εξαιτίας του ατυχήματος.

Η Spanair είναι θυγατρική του σκανδιναβικού αερομεταφορέα SAS και είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Ισπανίας μετά την Iberia. Ιδρύθηκε το 1986 και έχει μεταφέρει έκτοτε 104 εκατομμύρια επιβάτες σε περισσότερους από 100 ευρωπαϊκούς προορισμούς προς την Ισπανία. Είναι μέλος του δικτύου Star Alliance. Ωστόσο, πρόσφατα η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει στην απόλυση 4.000 υπαλλήλων εξαιτίας της κρίσης από τις υψηλές τιμές του πετρελαίου.

Η εταιρεία παρουσίασε απώλειες 41 εκατομμυρίων ευρώ στο πρώτο τρίμηνο του 2008.

Στις 9 Ιανουαρίου 2006 πτήση της Spanair που ερχόταν από τη χώρα των Βάσκων πραγματοποίησε αναγκαστική προσγείωση στο αεροδρόμιο της Βαρκελώνης με αποτέλεσμα να τραυματισθούν πέντε επιβάτες.

Αποσυνδεδεμένος Oytopikos

  • ************
  • Γενικός συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 10566
  • Φύλο: Άντρας
  • สมน้ำหน้า
    • Thailand
Nέα από αερομεταφορές
« Απάντηση #18 στις: Αύγουστος 24, 2008, 19:16:39 μμ »
Πέντε μέρες μετά την πολύνεκρη αεροπορική τραγωδία στη Μαδρίτη, ένα άλλο αεροσκάφος της Spainair έκανε αναγκαστική προσγείωση στη Μάλαγα, σύμφωνα με ανακοίνωση από το αεροδρόμιο της περιοχής.

Το αεροσκάφος προσγειώθηκε, όταν ο πιλότος εντόπισε ένα τεχνικό πρόβλημα την ώρα της πτήσης και ειδοποίησε αμέσως τον Πύργο Ελέγχου. Το αεροπλάνο ταξίδευε από την Βαρκελώνη προς το νησί Λαντζαρότε, στα Κανάρια Νησιά.

Η πτήση JKK 2565 μετέφερε 141 επιβάτες, οι οποίοι οδηγήθηκαν σε ξενοδοχείο της Μάλαγας, μέχρι να ολοκληρωθεί ο τεχνικός έλεγχος του αεροσκάφους, σύμφωνα με την εφημερίδα El Periodico.

Ο αριθμός των νεκρών από το τραγικό δυστύχημα του MD-82 στη Μαδρίτη, ανήλθε στους 154 ενώ οι τραυματίες είναι 18.

Αποσυνδεδεμένος Oytopikos

  • ************
  • Γενικός συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 10566
  • Φύλο: Άντρας
  • สมน้ำหน้า
    • Thailand
Nέα από αερομεταφορές
« Απάντηση #19 στις: Αύγουστος 29, 2008, 22:39:57 μμ »
«Πτώχευσε» η Alitalia
Οι ραγδαίες εξελίξεις στην «Alitalia» δρομολογούν τη δημιουργία νέου αεροπορικού φορέα της Ιταλίας.

Η αεροπορική εταιρεία Alitalia με σημερινό ανακοινωθέν της (περίπου με το κλείσιμο εργασιών του ιταλικού χρηματιστηρίου) ανέφερε ότι «πτώχευσε», ζητά δε η ίδια «να τεθεί σε καθεστώς αναγκαστικής διαχείρισης», όπως προβλέπεται στον ιταλικό πτωχευτικό νόμο- αυτό κατά τους αναλυτές είναι το πρώτο «βήμα», που οδηγεί αμέσως στη σύσταση της «διαδόχου» της εταιρείας. Η κίνηση αυτή γίνεται με τη σύμφωνο γνώμη της τράπεζας «Intesa San Paolo», που εποπτεύει το σχέδιο δημιουργίας μιας νέας, όμως «απαλλαγμένης βαρών (χρεών)» αεροπορικής εταιρείας της Ιταλίας.

-Μόνον επικερδείς τομείς δραστηριότητας της Alitalia θα «κληρονομηθούν» από το νέο «απαλλαγμένο βαρών» αεροπορικό φορέα, για τον οποίο εκδηλώνεται επενδυτικό ενδιαφέρον, διέρρευσε από τραπεζικές πηγές. Εξάλλου τη Δευτέρα, εκδόθηκε από την κυβέρνηση Μπερλουσκόνι ένα νομοθετικό διάταγμα που νομιμοποίησε, με τρόπο «φωτογραφικό», την επικείμενη πτώχευση της Alitalia.

Υπενθυμίζεται τέλος ότι το σωρευμένο κατά τα τελευταία λίγα έτη χρέος της Alitalia τέλη Ιουνίου συμποσούτο στο 1,11 δισ.ευρώ. Την ίδια ώρα, το «ενεργητικό» είχε στοιχεία που δεν αποτιμώντο σε περισσότερα από 375 εκατομμύρια ευρώ.

Αποσυνδεδεμένος Oytopikos

  • ************
  • Γενικός συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 10566
  • Φύλο: Άντρας
  • สมน้ำหน้า
    • Thailand
Nέα από αερομεταφορές
« Απάντηση #20 στις: Σεπτέμβριος 05, 2008, 12:02:09 μμ »
Η AEGEAN ανακοινώνει αποτελέσματα για το πρώτο εξάμηνο του 2008, καταγράφοντας  13% αύξηση της επιβατικής κίνησης και καθαρά κέρδη μετά από φόρους ύψους €5,5 εκ. Η εταιρία συνέχισε την αναπτυξιακή της πορεία το πρώτο εξάμηνο του 2008, κατορθώνοντας να εδραιώσει περαιτέρω το όνομά της και να ενισχύσει την παρουσία της στην πλειονότητα των αγορών που δραστηριοποιείται εν μέσω δύσκολων συνθηκών που επικρατούν στον κλάδο των αερομεταφορών λόγω της ραγδαίας αύξησης της τιμής του πετρελαίου και της επιβράδυνσης της ανάπτυξης στην Ευρώπη.

Συγκεκριμένα, η AEGEAN μετέφερε 2,6 εκ. επιβάτες το πρώτο εξάμηνο του 2008, καταγράφοντας ετήσια αύξηση 13%. Στο δίκτυο εσωτερικού η εταιρία κατέγραψε αύξηση 8% ενώ στο δίκτυο εξωτερικού η αύξηση της επιβατικής κίνησης ανήλθε σε 24%. Σημειώνεται ότι το μεγαλύτερο μέρος της αύξησης της επιβατικής κίνησης στα δρομολόγια εξωτερικού προήλθε από την εκτέλεση δρομολογίων από και προς τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών όπου δραστηριοποιούνται παραπάνω από 65 εταιρίες που εκτελούν τακτικές πτήσεις. Ο μέσος αριθμός επιβατών ανά πτήση βελτιώθηκε σε 99 επιβάτες έναντι 91 το προηγούμενο έτος.

Αναφορικά με τα οικονομικά αποτελέσματα, οι πωλήσεις του πρώτου εξαμήνου ανήλθαν σε €262,7εκ., σημειώνοντας αύξηση 26%. Η αύξηση των εσόδων προήλθε από τη σημαντική  αύξηση της επιβατικής κίνησης στα δρομολόγια εξωτερικού, την αύξηση της μέσης χωρητικότητας ανά αεροσκάφος λόγω της παραλαβής των νέων Airbus A320/321, την ενίσχυση της μέσης πληρότητας των τακτικών πτήσεων γεγονός που οφείλεται στη σταδιακή ωρίμανση των νέων δρομολογίων και τέλος την επιβολή επίναυλου καυσίμων. Η κερδοφορία της εταιρίας επηρεάστηκε αρνητικά από τη σημαντική αύξηση κατά 64% ή κατά € 26,2 εκ. του κόστους καυσίμων που ανήλθε σε € 66,8 εκ. από € 40,7 εκ. το 2007. Παρόλα αυτά, το προαναφερθέν πλέγμα ενεργειών ενίσχυσης των εσόδων είχε σαν αποτέλεσμα τα κέρδη προ φόρων να υποχωρήσουν μόλις 3% στα € 7,7 εκ. έναντι € 8 εκ. το 2007 ενώ τα καθαρά κέρδη μετά την πρόβλεψη για φόρους υποχώρησαν 13% στα € 5,5 εκ. από € 6,4 εκ. το 2007.


Αποσυνδεδεμένος Oytopikos

  • ************
  • Γενικός συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 10566
  • Φύλο: Άντρας
  • สมน้ำหน้า
    • Thailand
Nέα από αερομεταφορές
« Απάντηση #21 στις: Σεπτέμβριος 13, 2008, 22:57:43 μμ »
Καθηλωμένα στο έδαφος μπορεί να κρατήσει τα αεροσκάφη της ο εθνικός αερομεταφορέας της Ιταλίας, Alitalia, από τη Δευτέρα, λόγω έλλειψης πόρων για την αγορά καυσίμων, όπως ανακοίνωσε ανώτατος αξιωματούχος.

«Μέχρι αύριο, θα γίνουν όλες οι πτήσεις. Από τη Δευτέρα, δεν εγγυόμαστε τίποτα», ανακοίνωσε ο Αουγκούστο Φαντόζι, που χειρίζεται τα οικονομικά της εταιρείας. «Υπάρχουν δυσκολίες σχετικά με την παροχή καυσίμων που μπορούν να θέσουν σε κίνδυνο κάποιες πτήσεις», πρόσθεσε.

Η ανακοίνωση αυτή ήρθε μία μέρα μετά τις συζητήσεις, σχετικά με το πώς θα «σωθεί» η εταιρεία από την ολική κατάρρευση. Ο πρωθυπουργός Σίλβιο Μπερλουσκόνι, είπε ότι πίσω από αυτή τη δύσκολη κατάσταση, κρύβονται πολιτικά κίνητρα και πρόσθεσε ότι θα κάνει ότι είναι δυνατόν για να «σώσει την Alitalia από την καταστροφή».

Αποσυνδεδεμένος Oytopikos

  • ************
  • Γενικός συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 10566
  • Φύλο: Άντρας
  • สมน้ำหน้า
    • Thailand
Nέα από αερομεταφορές
« Απάντηση #22 στις: Σεπτέμβριος 14, 2008, 10:39:52 πμ »


Nεκροί είναι οι 88 επιβαίνοντες αεροσκάφους Boeing-737 της Aeroflot το οποίο εκτελούσε πτήση από τη Μόσχα στο Περμ, στη Σιβηρία και συνετρίβη κατά τη διαδικασία της προσγείωσης, όπως μετέδωσαν ρωσικά ειδησεογραφικά πρακτορεία επικαλούμενα αξιωματούχους.

"Βρήκαμε το αεροσκάφος. Συνετρίβη στα όρια της πόλης (του Περμ) ", δήλωσε η εκπρόσωπος του ρωσικού υπουργείου Αντιμετώπισης Εκτάκτων Καταστάσεων, Ιρίνα Αντριάνοβα, σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Interfax.

Ο Ρώσος πρόεδρος, Ντμίτρι Μεντβέντεφ, ενημερώθηκε για το δυστύχημα από τον υπουργό Αντιμετώπισης Εκτάκτων Καταστάσεων, Σεργκέι Σόιγκου, μετέδωσαν ρωσικά πρακτορεία, επικαλούμενα την υπηρεσία Τύπου του Κρεμλίνου. Δεν υπάρχουν υπόνοιες ότι το δυστύχημα οφείλεται σε δολιοφθορά ή τρομοκρατική ενέργεια.

Ο αριθμός των νεκρών αυξήθηκε διότι στον αρχικό απολογισμό δεν είχε προσμετρηθεί ένα βρέφος που επέβαινε στο αεροσκάφος.

Συνολικά εννέα παιδιά, περιλαμβανομένου του βρέφους, επέβαιναν στο αεροσκάφος, δήλωσε εκπρόσωπος της Αεροφλότ.

Ανάμεσα στα θύματα υπάρχουν 21 ξένοι, σύμφωνα με νεώτερο ανακοινωθέν της εταιρίας.

Αρχικά, εκπρόσωπος της εταιρίας είχε δηλώσει ότι μεταξύ των επιβατών δεν υπήρχαν ξένοι.


Αποσυνδεδεμένος meine_klaus

  • ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ
  • ***
  • Μηνύματα: 150
  • Φύλο: Άντρας
Nέα από αερομεταφορές
« Απάντηση #23 στις: Σεπτέμβριος 14, 2008, 23:25:40 μμ »
 Τεχνικές ατέλειες προκάλεσαν πιθανόν τη συντριβή του Μπόινγκ 737 της Αεροφλότ στη Ρωσία, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν 88 άνθρωποι, δήλωσαν Ρώσοι αξιωματούχοι οι οποίοι ερευνούν τα αίτια του δυστυχήματος, σύμφωνα με πρακτορεία ειδήσεων.

«Κρίνοντας από τις επιτόπιες επιθεωρήσεις, η συντριβή του αεροσκάφους είχε σχέση με τεχνικές ατέλειες στη δεξιά μηχανή», δήλωσε ο Αλεξάντερ Μπαστρίκιν από το γραφείο του Ρώσου γενικού εισαγγελέα ο οποίος διερευνά την υπόθεση, σύμφωνα με το RIA Novosti.

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_14/09/2008_248206
Kill me again or take me as I am, for I shall not change
---------------------------------------------------------------

Αποσυνδεδεμένος meine_klaus

  • ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ
  • ***
  • Μηνύματα: 150
  • Φύλο: Άντρας
Nέα από αερομεταφορές
« Απάντηση #24 στις: Σεπτέμβριος 14, 2008, 23:34:18 μμ »
ENTONO προβληματισμό και ανησυχίες προκαλεί και στην ελληνική τουριστική αγορά η οικονομική κατάρρευση του τουριστικού οργανισμού XL Leisure Group, του τρίτου μεγαλύτερου της βρετανικής αγοράς, ο οποίος διακινούσε περισσότερους από 2,3 εκατ. τουρίστες διεθνώς.

Στον συγκεκριμένο όμιλο ανήκουν ο τουριστικός οργανισμός Kosmar Villa Holidays, το τελευταίο μεγάλο τουριστικό γραφείο που ειδικευόταν σε ταξίδια στην Ελλάδα καθώς και τουλάχιστον άλλα δύο τουριστικά γραφεία που διακινούσαν επισκέπτες στη χώρα μας, τα Aspire Holidays και Medlife Hotels. Μέλη του ομίλου ήταν και δύο εταιρίες πτήσεων charter.

Σε δηλώσεις του σχετικά με την αρνητική αυτή εξέλιξη, ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης Aρης Σπηλιωτόπουλος δήλωσε ότι έχουν ήδη δοθεί οδηγίες στις υπηρεσίες του υπουργείου και του ΕΟΤ προκειμένου να αποφευχθούν τυχόν προβλήματα στη ροή των επισκεπτών από και προς τη Μ. Βρετανία και δεσμεύτηκε να λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ούτως ώστε να εξαλειφθούν οι συνέπειες αυτού του γεγονότος για τον ελληνικό τουρισμό. Ο κ. Σπηλιωτόπουλος δήλωσε ότι το υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης και ο ΕΟΤ παρακολουθούν στενά τις εξελίξεις και, αν κριθεί απαραίτητο, θα παρασχεθεί υποστήριξη σε όσους επισκέπτες αντιμετωπίσουν προβλήματα επιστροφής στην πατρίδα τους.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις τουριστικών παραγόντων, αυτή τη στιγμή ο αριθμός των πελατών του ομίλου που βρίσκονται σε καταλύματα στην Ελλάδα, κυρίως σε προορισμούς του Ιονίου, δεν είναι πολύ μεγάλος και η πλειονότητά τους έχει ταξιδέψει με πακέτα που καλύπτονται ασφαλιστικά (ATOL).

Ωστόσο, αυτό που ανησυχεί περισσότερο τώρα τον τουριστικό κόσμο, είναι το μεγάλο κενό που αφήνει στον ελληνικό τουρισμό η κατάρρευση του ομίλου, σε μία περίοδο μάλιστα που καταγράφονται μεγάλες δυσκολίες σε σχέση με την κίνηση από τη Βρετανική αγορά.

Σημειώνεται ότι μόνον ο Kosmar, που ιδρύθηκε από τον κ. Κ. Μάρκου και δραστηριοποιούνταν στη βρετανική αγορά επί είκοσι χρόνια, διακινούσε στην Ελλάδα περίπου 250.000 - 300.000 επισκέπτες ετησίως, συνεργαζόμενος με περισσότερα από 100 ξενοδοχεία και επιχειρήσεις καταλυμάτων. Το 2006 είχε εξαγοραστεί από εταιρία - μέλους του XL Leisure Group και σταδιακά τα τελευταία χρόνια είχε διευρύνει τους προορισμούς του στην περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου.

Σύμφωνα με παράγοντες της βρετανικής αγοράς, αυτή τη στιγμή υπάρχουν περίπου 85.000 πελάτες του XL Leisure Group σε διάφορους προορισμούς της Ευρώπης και της Μεσογείου, ενώ υπάρχουν 200.000 κρατήσεις για ταξίδια για τις επόμενες ημέρες. Υπολογίζεται ότι 10.000 εξ αυτών των ταξιδιωτών δεν έχουν κάλυψη ATOL, καθώς επέλεξαν να ταξιδέψουν μεμονωμένα, χωρίς πακέτο διακοπών που να παρέχει σχετική ασφάλιση. Ο όμιλος απασχολεί 1.700 εργαζόμενους διεθνώς.

Kill me again or take me as I am, for I shall not change
---------------------------------------------------------------

Αποσυνδεδεμένος lostromos

  • ΜΕΛΟΣ Δ.Σ
  • *****
  • Μηνύματα: 4404
Nέα από αερομεταφορές
« Απάντηση #25 στις: Σεπτέμβριος 15, 2008, 21:57:02 μμ »
Λουκέτο στη σημερινή εταιρεία των Ολυμπιακών Αερογραμμών και αντικατάστασή της από μια νέα μίνι Ολυμπιακή που θα εκτελεί μόλις το 65% των σημερινών δρομολογίων και θα ιδιωτικοποιηθεί ως την ερχόμενη άνοιξη, είναι το σχέδιο της κυβέρνησης για τον εθνικό αερομεταφορέα που αναμένεται να εγκρίνει αύριο η Κομισιόν.

Συγκεκριμένα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα ανάψει το πράσινο φως για την υλοποίηση του σχεδίου ιδιωτικοποίησης της Ολυμπιακής, το οποίο της υπέβαλε το υπουργείο Μεταφορών. Την έγκριση του σχεδίου αυτού, που μετατρέπει την Ολυμπιακή σε έναν μικρό περιφερειακό αερομεταφορέα «χαμηλού κόστους», αναμένεται να ανακοινώσει επισήμως αύριο ο αρμόδιος επίτροπος Μεταφορών κ. Αντόνιο Ταγιάνι.

Σύμφωνα με το υπό έγκριση σχέδιο, οι Ο. Α κλείνουν και το ενεργητικό τους μεταφέρεται στην εταιρεία-φάντασμα «ΠΑΝΘΕΟΝ», η οποία θα ιδιωτικοποιηθεί το αργότερο ως τον Απρίλιο του 2009, μετά από προκήρυξη δημόσιου διεθνούς διαγωνισμού. Με τον ίδιο τρόπο θα ιδιωτικοποιηθούν και οι νέες εταιρείες που θα δημιουργηθούν και θα περιλαμβάνουν τις δραστηριότητες της τεχνικής βάσης επισκευής και συντήρησης αεροσκαφών και της παροχής υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης (χάντλιγκ).

Η νέα εταιρεία αεροπορικού έργου, που θα συσταθεί από μηδενική βάση, θα «κληρονομήσει» το όνομα της Ολυμπιακής, το σήμα της και μέρος από τις πολύτιμες χρονοθυρίδες της (slots) στα ελληνικά και διεθνή αεροδρόμια. Ειδικότερα, η νέα εταιρεία θα διατηρήσει το 65% των δικαιωμάτων (slots) της σημερινής Ολυμπιακής, ενώ το υπόλοιπο 35% θα περάσει στα χέρια των ανταγωνιστών της (εγχώριων και ξένων).

πηγη:tanea.gr

Αποσυνδεδεμένος meine_klaus

  • ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ
  • ***
  • Μηνύματα: 150
  • Φύλο: Άντρας
Nέα από αερομεταφορές
« Απάντηση #26 στις: Σεπτέμβριος 16, 2008, 23:08:38 μμ »
Σε βλάβη στο σύστημα συναγερμού στην καμπίνα των πιλότων και το σύστημα ανύψωσης πτερυγίων οφείλεται το πολύνεκρο δυστύχημα με αεροσκάφος της Spanair τον περασμένο μήνα στη Μαδρίτη, σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της «El Pais».

Το σύστημα συναγερμού των πιλότων δε λειτούργησε κι έτσι δεν είχαν ενημέρωση για τη δυσλειτουργία στα πτερύγια ανύψωσης την ώρα που επιτάχυνε το αεροσκάφος στο διάδρομο απογείωσης. Όταν το κατάλαβαν, δεν είχαν χρόνο να αντιδράσουν. Ταυτόχρονα, η θερμοκρασία ήταν υψηλότερη της κανονικής.

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=87160&ct=2
Kill me again or take me as I am, for I shall not change
---------------------------------------------------------------

Αποσυνδεδεμένος lostromos

  • ΜΕΛΟΣ Δ.Σ
  • *****
  • Μηνύματα: 4404
Nέα από αερομεταφορές
« Απάντηση #27 στις: Σεπτέμβριος 17, 2008, 21:34:04 μμ »
Στην άμεση πώληση του αεροδρομίου του Γκάτγουικ ανακοίνωσε ότι προχωρά η εταιρεία BAA, η οποία διαχειρίζεται επτά αεροδρόμια στη Βρετανία.
«Αποφασίσαμε να αρχίσουμε αμέσως την διαδικασία πώλησης του αεροδρομίου» δήλωσε ο εκτελεστικός διευθυντής της εταιρείας Κόλιν Μάθιους σε δημοσιογράφους στο Τορόντο.

Πηγές από τον τομέα των αερομεταφορών εκτιμούν πως το Γκάτγουικ, ένα από τα πλέον πολυσύχναστα αεροδρόμια της Ευρώπης, θα μπορούσε να πουληθεί έναντι 3 δισ. στερλινών. Η αρμόδια ρυθμιστική αρχή έχει αποτιμήσει το αεροδρόμιο στα 1,8 δισ. στερλίνες.

Η απόφαση
Η κίνηση αυτή γίνεται μετά την απόφαση της Βρετανικής Επιτροπής Ανταγωνισμού ότι η BAA πρέπει να προβεί σε πώληση δύο εκ των τριών αεροδρομίων (Χίθροου, Γκάτγουικ και Στάνστεντ), ενώ παράλληλα επισημαίνει ότι η εταιρεία δεν θα πρέπει να συνεχίσει να έχει στην ιδιοκτησία της αεροδρόμια στη Γλασκόβη και το Εδιμβούργο.

Η ίδια η ΒΑΑ, ανακοίνωσε ότι δεν προτίθεται να πωλήσει το αεροδρόμιο του Χίθροου, λέγοντας ότι η πώληση μεγάλων αεροδρομίων θα ήταν αντιπαραγωγική.

Επίσης, ανέφερε πως θέλει να διατηρήσει το αεροδρόμιο του Στάνστεντ, γιατί αν το συγκεκριμένο αεροδρόμιο αλλάξει ιδιοκτησία δεν θα μπορέσουν να ολοκληρωθούν τα έργα επέκτασής του.

πηγη:tanea.gr

Αποσυνδεδεμένος lostromos

  • ΜΕΛΟΣ Δ.Σ
  • *****
  • Μηνύματα: 4404
Nέα από αερομεταφορές
« Απάντηση #28 στις: Σεπτέμβριος 25, 2008, 23:48:44 μμ »
Σε ανθρώπινα λάθη οφείλεται η συντριβή του Boeing 737 της Aeroflot με τους 88 νεκρούς στις 14 Σεπτεμβρίου στο Περμ των Ουραλίων, σύμφωνα με την τεχνική επιτροπή που διερευνά τα αίτια του δυστυχήματος.


Αρχικά είχαν επικρατήσει οι εκδοχές της βλάβης σε κινητήρα και της βλάβης στο αυτόματο σύστημα ελέγχου της ταχύτητας, όμως οι ειδικοί απέκλεισαν τις περιπτώσεις αυτές μετά από ενδελεχείς εξετάσεις των τμημάτων του αεροπλάνου.
Αποκαλύφθηκε ότι οι κινητήρες λειτουργούσαν μέχρι τη στιγμή της συντριβής και η σχετικά μικρή βλάβη που υπήρχε στο αυτόματο σύστημα ελέγχου ταχύτητας δεν επέδρασε καταστροφικά.

Εξάλλου, αυτό το σύστημα ελέγχου δεν είναι απαραίτητο στο πιλοτάρισμα και αρκετά ρωσικά αεροπλάνα δεν το διαθέτουν.
Κατά τους ειδικούς οι πιλότοι του Boeing αποπροσανατολίστηκαν από τον άσχημο καιρό μετά τις 4 προσπάθειες προσέγγισης του αεροδρομίου στο Περμ και παρά τις σωστές οδηγίες του πύργου ελέγχου.


Στις απομαγνητοφωνημένες συζητήσεις του πιλοτηρίου με τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας φαίνεται ότι οι πιλότοι έχουν χαθεί και δεν καταλαβαίνουν τις οδηγίες για την σωστή στροφή του αεροπλάνου

Ο κυβερνήτης Ροντιόν Μεντβέντεβ είχε περιορισμένη πείρα στα Boeing με λίγες χιλιάδες ώρες πτήσεων και προερχόταν από τα Tu-134, ενώ ο συγκεβερνήτης Ρουστάμ Αλαμπέρντιν πετούσε πριν με An-24.

πηγη:ethnos.gr

Αποσυνδεδεμένος lostromos

  • ΜΕΛΟΣ Δ.Σ
  • *****
  • Μηνύματα: 4404
Nέα από αερομεταφορές
« Απάντηση #29 στις: Σεπτέμβριος 28, 2008, 16:38:43 μμ »
Ένα ύποπτο e-mail που αποδείχθηκε φάρσα, προκάλεσε μια άνευ προηγουμένου αεροπορική επιχείρηση με τη συμμετοχή της Ελλάδας και άλλων τριών χωρών στο πλαίσιο του συναγερμού ασφαλείας του ΝΑΤΟ, για την συνοδεία και προστασία ενός ισραηλινού επιβατηγού αεροσκάφους με 237 επιβάτες!

       Ο διεθνής συναγερμός σήμανε το απόγευμα της περασμένης Τετάρτης, όταν η ισραηλινή αεροπορική εταιρεία “ELAL” ενημέρωσε τις μυστικές υπηρεσίες της χώρας ότι είχε δεχθεί ένα ανώνυμο μήνυμα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το οποίο προειδοποιούσε για την ύπαρξη βόμβας στην πτήση LY 324 που εκτελούσε το δρομολόγιο Παρίσι- Τελ Αβίβ!

        Οι αρχές του Ισραήλ αποφάσισαν να μην ματαιωθεί η πτήση αλλά, μέσω του ΝΑΤΟ, δόθηκε σήμα σε όλες τις χώρες από τις οποίες θα διερχόταν το ύποπτο "Μπόινγκ 767" να πάρουν τα μέτρα τους… Γαλλικά μαχητικά Mirage συνόδευσαν το αεροπλάνο ως την έξοδό του από τον εναέριο χώρο της Γαλλίας, όπου το παρέλαβαν ιταλικά πολεμικά αεροσκάφη.

       Από τη στιγμή που η πτήση LY 324 πέρασε στον ελληνικό εθνικό εναέριο χώρο, πήραν εντολή να την επιβλέπουν τέσσερα ελληνικά μαχητικά που απογειώθηκαν από την αεροπορική βάση της Νέας Αγχιάλου στο Βόλο. Χωρίς να ενημερωθούν τα ελληνικά αεροδρόμια κατά μήκος της διαδρομής, τα F-16 της Πολεμικής Αεροπορίας συνόδευαν το Μπόινγκ ως την έξοδό του από το FIR Αθηνών και Λευκωσίας και, στη συνέχεια, προσγειώθηκαν για ανεφοδιασμό στην 133 Σμηναρχία Μάχης στο Καστέλι πριν επιστρέψουν στη βάση τους.

       Μαχητικά του Ισραήλ ανέλαβαν να συνοδεύσουν το αεροσκάφος ως τη στιγμή που προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο Μπεν Γκουριόν του Τελ Αβίβ, χωρίς οι επιβάτες να αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα. Εκεί, πράκτορες των υπηρεσιών ασφαλείας του Ισραήλ ερεύνησαν εξονυχιστικά τους χώρους επιβατών, την καμπίνα των πιλότων και τους χώρους αποσκευών, χωρίς να εντοπίσουν κάτι ύποπτο.

πηγη:protothema.gr

thai.gr

Nέα από αερομεταφορές
« Απάντηση #29 στις: Σεπτέμβριος 28, 2008, 16:38:43 μμ »