Αποστολέας Θέμα: Εμπειρία με την Emirates  (Αναγνώστηκε 4845 φορές)

Αποσυνδεδεμένος giannisnokia

  • *
  • Μηνύματα: 26
  • Φύλο: Άντρας
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Firefox 3.6 Firefox 3.6
Απ: Εμπειρία με την Emirates
« Απάντηση #15 στις: Ιούλιος 01, 2010, 12:44:57 μμ »
Καλημέρα.ταξίδεψα πριν λίγες μέρες από σιγκαπούρη -μελβούρνη με emirates οικονομική και γύρισα σήμερα σιγκαπούρη business.καλά η επιστροφή 7 ώρες δεν κατάλαβα τίποτε .κάθισμα κρεβάτι με massaz φαγητό μέχρι σκασμού μέχρι και τούρτα που έλεγε καλο ταξίδι.αλλα επειδή ταξίδεψα τώρα τελευταία και με singapureairline και μάλιστα με το A-380 τα πληρώματα της singapure δεν παίζονται με τίποτε.ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ έτσι apla.me την emirates ήτανε απλά ευγενικά και αυτό που τους έλειπε ήτανε το χαμόγελο κάτι που στην singapure ρέει άφθονο.επίσης στο αεροδρόμιο της σιγκαπούρης το προσωπικό της emirates ...πέρα βρέχει.καμια σχέση.θέλησα να κάνω κάποια μετατροπή στο "εισιτεριο" και απηύδησα.όταν έκανα μια αλλαγή εισιτηρίου στην "σιγγαπουρεπιρα" ελλάδα χωρίς να έχω πετάξει από ελλάδα και η κυρια εκεί ήτανε ευγενέστατη ,,κάτι παράξενο για τα ελληνικά δεδομένα.αυτή ήτανε η εμπειρία μου από emirates

Αποσυνδεδεμένος bestathens1972

  • ***
  • Μηνύματα: 565
  • Φύλο: Άντρας
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Chrome 26.0.1410.43 Chrome 26.0.1410.43
Απ: Εμπειρία με την Emirates
« Απάντηση #16 στις: Απρίλιος 02, 2013, 15:19:35 μμ »
'Ηρθε λοιπόν και για μένα η ώρα της μικρής επιστροφής στην Ελλάδα και χτές βρέθηκα στην πτήση της Emirates από ΒΚΚ για Αθήνα. Τα πράγματα δεν πάνε καλά για την εταιρία... θα περίμενε κανείς να βελτιώνεται αλλά μετά από ένα χρόνο διέκρινα μια στασιμότητα για να μην πω υποβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών... Πρέπει να σημειωθεί πως τα αεροπλάνα της κυρίως λόγω του πλάνου συνεργασιών με άλλες αεροπορικές είναι σχεδόν πάντα γεμάτα αλλά...
Σκέλος ΒΚΚ - Dubai, οπού το μεγαθήριο Α-380 είναι η ναυαρχίδα της εταιρίας. Αναχώριση την προγραμματισμένη ώρα 01:35π.μ. αλλά αντί της προγραμματισμένης άφιξης φτάσαμε στο Dubai με περίπου 45 λεπτά καθυστέρηση, (μικρό το κακό). Θα μπορούσα να χαρακτηρίσω το πλήρωμα του αεροσκάφους παντελώς αδιάφορό, πέραν των τυπικών υποχρεώσεών του θύμιζαν περισσότερο δημόσιους υπάλληλους με στιλάκι άντε να βγάλουμε και αυτή την υποχρέωση.
Σκέλος Dubai - Αθήνα εδώ αρχίζουν τα καλά! Με καθυστέρηση περίπου 45 λεπτά επιβίβαση και αναμονή άλλα τόσα μέσα στο αεροπλάνο γιατί δεν είχαμε "σειρά" να φύγουμε άρχισε το πανηγύρι. Αλλά αυτό που ήταν το χειρότερο ήταν τα καθίσματα του αεροπλάνου. Ένα Α 330-200 που παρότι δε φημίζομαι να είμαι πρώτο μπόι τα πόδια μου ακουμπουσαν σχεδόν πάνω στην θέση του μπροστινού... το χειρότερο δε ήταν μια περίεργη ανύψωση που είχε η θέση στο ύψος των μηρών με αποτέλεσμα τα γόνατα να έρχονται σχεδόν στο ίδιο ύψος με την κοιλιά ενώ τα πόδια παρέμεναν κρεμασμένα στον αέρα μην μπορώντας να ακουμπήσουν στο πάτωμα ενώ φυσικά δεν υπήρχε και η πρόβλεψη για κάποια "πατούρα" στο μπροστινό κάθισμα. Το κάθισμα δε ήταν τόσο σκληρό που στην περιοχή των μηρών ένιωθες αφόρητη πίεση... Αποτέλεσμα να βγάλω πάνω από τη μισή πτήση όρθιος αφού η δυσφορία μου ήταν απίστευτη... Τελικά φτάσαμε Αθήνα με μια καθυστέρηση επίσης 40 λεπτών...
Μπορώ να πω πως τα πόδια μου ακόμα και τώρα είναι πιασμένα...
Δεν ξέρω αν έπεσα στην περίπτωση ή αν αποτελεί τακτική της εταιρίας για υποβάθμιση της Αθήνας ως προορισμού...
ΟΞΩ ΟΙ ΚΑΦΡΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΪΛΑΝΔΗ!!!... Τα κάνουμε πουτ@ν@ και μόνοι μας οι expats!!!

Αποσυνδεδεμένος MAIKOA

  • ***
  • Μηνύματα: 347
  • Φύλο: Άντρας
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 19.0 Firefox 19.0
Απ: Εμπειρία με την Emirates
« Απάντηση #17 στις: Απρίλιος 02, 2013, 20:37:09 μμ »
'Ηρθε λοιπόν και για μένα η ώρα της μικρής επιστροφής στην Ελλάδα και χτές βρέθηκα στην πτήση της Emirates από ΒΚΚ για Αθήνα. Τα πράγματα δεν πάνε καλά για την εταιρία... θα περίμενε κανείς να βελτιώνεται αλλά μετά από ένα χρόνο διέκρινα μια στασιμότητα για να μην πω υποβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών... Πρέπει να σημειωθεί πως τα αεροπλάνα της κυρίως λόγω του πλάνου συνεργασιών με άλλες αεροπορικές είναι σχεδόν πάντα γεμάτα αλλά...
Σκέλος ΒΚΚ - Dubai, οπού το μεγαθήριο Α-380 είναι η ναυαρχίδα της εταιρίας. Αναχώριση την προγραμματισμένη ώρα 01:35π.μ. αλλά αντί της προγραμματισμένης άφιξης φτάσαμε στο Dubai με περίπου 45 λεπτά καθυστέρηση, (μικρό το κακό). Θα μπορούσα να χαρακτηρίσω το πλήρωμα του αεροσκάφους παντελώς αδιάφορό, πέραν των τυπικών υποχρεώσεών του θύμιζαν περισσότερο δημόσιους υπάλληλους με στιλάκι άντε να βγάλουμε και αυτή την υποχρέωση.
Σκέλος Dubai - Αθήνα εδώ αρχίζουν τα καλά! Με καθυστέρηση περίπου 45 λεπτά επιβίβαση και αναμονή άλλα τόσα μέσα στο αεροπλάνο γιατί δεν είχαμε "σειρά" να φύγουμε άρχισε το πανηγύρι. Αλλά αυτό που ήταν το χειρότερο ήταν τα καθίσματα του αεροπλάνου. Ένα Α 330-200 που παρότι δε φημίζομαι να είμαι πρώτο μπόι τα πόδια μου ακουμπουσαν σχεδόν πάνω στην θέση του μπροστινού... το χειρότερο δε ήταν μια περίεργη ανύψωση που είχε η θέση στο ύψος των μηρών με αποτέλεσμα τα γόνατα να έρχονται σχεδόν στο ίδιο ύψος με την κοιλιά ενώ τα πόδια παρέμεναν κρεμασμένα στον αέρα μην μπορώντας να ακουμπήσουν στο πάτωμα ενώ φυσικά δεν υπήρχε και η πρόβλεψη για κάποια "πατούρα" στο μπροστινό κάθισμα. Το κάθισμα δε ήταν τόσο σκληρό που στην περιοχή των μηρών ένιωθες αφόρητη πίεση... Αποτέλεσμα να βγάλω πάνω από τη μισή πτήση όρθιος αφού η δυσφορία μου ήταν απίστευτη... Τελικά φτάσαμε Αθήνα με μια καθυστέρηση επίσης 40 λεπτών...
Μπορώ να πω πως τα πόδια μου ακόμα και τώρα είναι πιασμένα...
Δεν ξέρω αν έπεσα στην περίπτωση ή αν αποτελεί τακτική της εταιρίας για υποβάθμιση της Αθήνας ως προορισμού...
Eνώ αναχώρησε κανονικά το αεροπλάνο απο BKK -DXB  έφθασε με καθυστέρηση 45 λεπτών, ο λόγος; Ο κακός προγραμματισμός του αεροδρομίου του DXB (η λεγόμενη Υ.Π.Α.) που δέχτηκε τόσες πολλές προγραμματισμένες πτήσεις εκείνη την ώρα με το γνωστό αποτέλεσμα , σας είχαν λοιπόν να κάνετε κύκλους αρκετά μακριά απο το αεροδρόμιο του DXB μέχρι να βρεί ένα κενό να το προσγειώση. Επίσης όταν έρθει ένα αεροπλάνο καθυστερημένο συνήθως "τρώει" και άλλη καθυστέρηση διότι πάντα απογειώνονται τα αεροπλάνα που ήρθαν στην ώρα τους και μετά το καθυστερημένο, επίσης αφού έβλεπαν την κίνηση δεν έπρεπε να δώσουν επιβίβαση για να μην ταλαιπωρηθητε μέσα στο αεροπλάνο, σε αυτό ευθύνεται ο καπετάνιος ελπίζοντας να βρεί ένα κενό και να φύγει αλλά είναι πολύ σπάνιο αφού τα "κουκιά είναι μετρημένα" δηλαδή ήξερε πόσα αεροπλάνα ήταν κάτω και ότι αυτοί είχαν προτεραιότητα.[/b]
Να είμαστε πάντα όλοι   καλά  !!

Αποσυνδεδεμένος Oytopikos

  • ************
  • Γενικός συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 10745
  • Φύλο: Άντρας
  • สมน้ำหน้า
  • OS:
  • Windows 10 Windows 10
  • Browser:
  • Firefox 61.0 Firefox 61.0
    • Thailand
Απ: Εμπειρία με την Emirates
« Απάντηση #18 στις: Ιούλιος 31, 2018, 19:27:42 μμ »
Λυπηρό περιστατικό έλαβε χώρα σε πτήση της αεροπορικής εταιρίας Emirates την περασμένη Τετάρτη, όταν το προσωπικό αρνήθηκε να επιβιβάσει τον γιο της Isabelle Kumar, δημοσιογράφου του Euronews που πάσχει από επιληψία και αυτισμό.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τη huffingtonpost.gr, η οικογένεια της δημοσιογράφου ήταν έτοιμη να επιβιβαστεί στο αεροπλάνο για Γαλλία από Ντουμπάι, όταν ρώτησε αν μπορεί να κάτσει ο Eli σε θέση όπου δίπλα δεν θα υπάρχει άλλος επιβάτης. Αυτό για να αποφευχθεί αναστάτωση σε περίπτωση που έχει κάποια κρίση.


Τότε οι υπεύθυνοι της πτήσης ζήτησαν πιστοποιητικό γιατρού.

Η δημοσιογράφος, αμέσως κάλεσε τον οικογενειακό γιατρό της στην Γαλλία, αλλά εκείνοι αρνήθηκαν να του μιλήσουν, αναφέροντας ότι ήθελαν το πιστοποιητικό εγγράφως.




Ελλείψει του πιστοποιητικού, ζητήθηκε από την οικογένεια να εγκαταλείψει το αεροπλάνο.

«Η έλλειψη ανθρωπιάς που αντικρίσαμε ήταν πραγματικά σοκαριστική», αναφέρει η Kumar. «Το προσωπικό βρέθηκε απέναντι σε ένα παιδί με ειδικές ανάγκες και απειλούσε πως θα καλέσει την αστυνομία αν δεν φύγουμε, παρά το γεγονός ότι οι αποσκευές μας ήταν ακόμα πάνω στο αεροπλάνο» συνεχίζει οργισμένη. «Είχαν κάθε ευκαιρία να μην είναι τόσο αδιάλλακτοι».

«Ο Eli ήταν τσακισμένος ψυχολογικά και οι δίδυμες κόρες μου έκλαιγαν» εξομολογείται στο Euronews δημοσιογράφος.

Μετά από ώρες αναστάτωσης βρήκαν μια ενδιάμεση λύση, να ταξιδέψουν την επόμενη μέρα (Πέμπτη) για την Γενεύη. Εκπρόσωπος της αεροπορικής εταιρίας εξέφρασε την λύπη του για οποιαδήποτε δυσφορία και ταλαιπωρία που προκλήθηκε στην κα Kumar και στην οικογένειά της.

«Λυπούμαστε ειλικρινά για όποια δυσφορία και ταλαιπωρία προκλήθηκε στην κυρία Kumar και την οικογένειά της. Η εκτίμηση τέτοιων περιστατικών αποτελεί πρόκληση για το επιχειρησιακό μας προσωπικό, το οποίο προσπάθησε να ενεργήσει προς το συμφέρον των επιβατών και της ασφάλειας τους, σύμφωνα πάντα με συμβουλές από την ιατρική μας ομάδα. Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών παραμένει σε διαρκή επαφή με την οικογένεια, έχοντας προσφέρει δωρεάν διαμονή σε ξενοδοχείο κατά τη μεταφορά τους και προχωρώντας σε εκ νέου κράτηση για πτήση που αναχωρησε στις 26 Ιουλίου», δήλωσε η Emirates.

Τέλος, η Kumer ανάρτησε στο Twitter ότι θα το ξανασκεφτεί πολύ σοβαρά την επόμενη φορά που θα κλείσει ξανά εισιτήρια στην συγκεκριμένη εταιρεία

thai.gr

Απ: Εμπειρία με την Emirates
« Απάντηση #18 στις: Ιούλιος 31, 2018, 19:27:42 μμ »